۱۱. اسپیلبرگ ، اتریش ۲۰۲۴اخبارمسابقات 2024

لاندو نوریس و مکس ورشتاپن هر کدام نظر خود را در مورد برخورد دراماتیک خود در گرندپری اتریش بیان کردند

لاندو نوریس و مکس ورشتاپن نظرات خود را برای برخورد دراماتیک خود که در اواخر مسابقه در حین مبارزه برای برتری در گرندپری اتریش اتفاق افتاد را بیان کردند

برخورد ورشتاپن و نوریس در دورهای پایانی گرندپری اتریش باعث خروج لاندو از مسابقه و پنجم شدن مکس شد و جورج راسل را به جایگاه اول فرمول یک اتریش رساند.

لاندو و مکس نظرات خود را در مورد برخورد اعلام کردند

نوریس با تأمل در مسابقه ای که در آن قبل از تماس با ورشتاپن سرعت قابل توجهی از خود نشان داده بود، نتوانست ناامیدی خود را پنهان کند و توضیح داد: «تا آن زمان فکر می کردم مسابقه خوبی بود.

واضح است که از نظر سرعت کلی در مقایسه با مکس، کمی عقب تر قرار گرفته است، اولین و دومین دوره او همیشه کمی از آن فاصله می‌گرفت. اما به نظر می رسید اشتباهات آنها بسیار بیشتر از آنچه ما بود

“آنها پیت استاپ خود را خراب کردند که از آنها نادر است، احساس می کردم مسابقه خوبی را پشت سر گذاشته ام. تمام مدت خودم را در رقابت نگه داشتم.

اشتباه کردن آسان بود اما به دلیل شرایط باد و مواردی از این قبیل، رانندگی سخت بود. من فقط احساس ناامیدی می کنم. صدمات زیادی به ماشین وارد شده است، ماشین کاملاً نابود شده است، بنابراین… آره، حیف. من نمی دانم.

“شما می خواهید به رانندگی ادامه دهید، و اگر من به روش بهتری به پیت ها برمی گشتم، احتمالاً می توانستم بیرون بروم و امتیازهایی کسب کنم، اما ماشین خیلی خراب بود. نمی دانم قرار است چه بگویم. من تمام تلاشم را انجام دادم، یک نبرد منصفانه، محترمانه و در آستانه انجام دادم، اما این چیزی نیست که در ازای آن به دست آوردم

نوریس و ورشتاپن مدت‌هاست که به داشتن رابطه خوب در خارج از مسیر شناخته شده‌اند، اما وقتی از او پرسیده شد که آیا این اتفاق چیزی است که آن دو در مورد آن صحبت می‌کنند، نوریس قاطعانه تقصیر را به گردن رقیبش انداخت.

او پاسخ داد: “این به من مربوط نیست که بگویم، بلکه او باید چیزی بگوید.” “من هیچ اشتباهی نکردم – او اشتباه کرد، بنابراین او باید چیزی بگوید، نه من.”

نوریس دیدگاه خود را درباره درگیری پایان مسابقه با ورشتاپن بیان می کند: “من هیچ اشتباهی نکردم، او اشتباه می کند”

در همین حال، ورشتاپن نیز نظر خود را در مورد آنچه اتفاق افتاده بیان کرد و اظهار داشت که باید دوباره برخورد را بررسی کند.

قهرمان جهان اظهار داشت: “البته مایه تاسف است، چیزهایی که نمی خواهید اتفاق بیفتد – به همین سادگی است.” “البته من به آن نگاه خواهم کرد، زیرا در حال حاضر گفتن چیزهایی آسان است.

فکر می‌کنم بهتر است به فیلم‌هایی که دقیقاً چه اشتباهی رخ داده نگاهی بیاندازیم، زیرا می‌توانم بگویم که زاویه‌ای ناخوشایند بود که ما آن را لمس کردیم، چیزی که بسیار عجیب بود. همچنین برای هر دوی ما که با آن سوراخ شدیم، واقعاً بد بود.

اما در طول مسابقه نیز کارهای اشتباه زیادی انجام دادیم که خود را در چنین موقعیتی قرار دادیم، بنابراین چیزهایی نیز وجود داشت که باید آنها را بهبود بخشیم.

از دیدگاه ورشتاپن، این حادثه چیزی است که او معتقد است بین او و نوریس مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما او اعتراف کرد که اکنون زمان آن نیست.

وی افزود: «البته در مورد آن صحبت خواهیم کرد. «در حال حاضر فکر می‌کنم این نقطه درستی نیست، بهتر است بگذاریم همه چیز به طور ایده‌آل سرد شود. اما علاوه بر آن، من بیشتر از عملکرد مسابقه، اشتباهاتی که مرتکب شدیم و معمولاً مرتکب نمی‌شویم، آزارم می‌دهم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x