اخباراستون مارتین
موضوعات داغ

استون مارتین قبل از گرندپری اسپانیا از خودروی بازسازی شده خود “گرین ردبول” رونمایی کرد

بازسازی بزرگ استون مارتین در گرندپری اسپانیا- بارسلونا سر و صدای زیادی به پا کرده است، و خودروی جدیدش به عنوان «ردبول سبز» معروف شده است

برای تیمی که در گذشته نشان داد وقتی با نام ریسینگ پوینت مرسدس بنز صورتی را ایجاد کرد، از کپی کردن ایده‌های رقبا ترسی نداشت، به نظر می‌رسد تیم مستقر در سیلورستون دوباره همان رویکرد را در پیش گرفته است.

در اواخر این هفته صحبت های زیادی مبنی بر اینکه استون مارتین یک بازسازی جامع برای خودروی AMR22 جهت افزایش سرعت در این فصل تلاش کرده است، وجود داشت.

به طور گسترده انتظار می رفت که این تیم مفهوم ساید پاد خود را برای چیزی کمی متفاوت کنار بگذارد، ساید پاد با کمر پهن و خنک کننده که تیم در پنج دور ابتدایی تمرینات روز جمعه اسپانیا استفاده کرد، با چیزی که به طراحی استفاده شده توسط Red Bull در RB18 است،بسیار شبیه می‌باشد.

این امر مستلزم برخی جراحی‌های بزرگ است، زیرا رادیاتورها، خنک‌کننده‌ها و لوله‌هایی که آنها را تغذیه می‌کنند، همگی باید برای تسهیل مفهوم آیرودینامیک تغییر جهت دهند.

پیش از این، اجزای داخلی AMR22 به شکل افقی تری قرار گرفته بودند که امکان استفاده از یک لایه زیرین بسیار بزرگتر را در زیر بدنه سایدپاد فراهم می کرد.

چیدمان جدید تیم را ملزم کرده است که در این جهت طراحی پدال و اجزای داخل پایه جانبی را تغییر جهت دهند، که در نتیجه بدنه خارجی بسیار شبیه به طراحی شیبدار پایین‌شوی شکافته شده توسط Red Bull است.

این ارتباط طراحی به پانل خنک‌کننده قوس‌دار نیز گسترش می‌یابد که از قسمت جانبی به پانل بدنه پشت هاله، چینش خطوط دو لبه و لبه کف، با پانل ضربه‌ای شیاردار در وسط راه می‌رود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x