اخبارردبول

کریستین هورنر نسبت به “فاجعه” فرمول یک بر سر بحران سقف بودجه هشدار داد

کریستین هورنر، رئیس ردبول فکر می‌کند که اگر کارکنان تیم بهای ناتوانی در حل مشکلات سقف بودجه را بپردازند، برای فرمول 1 یک “فاجعه” خواهد بود.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت موتور اسپورت؛ در میان افزایش چشمگیر تورم و بحران هزینه های زندگی، تعدادی از تیم ها در تلاش هستند تا زیر سقف سقف بودجه 140 میلیون دلاری ارسال شده برای امسال باقی بمانند.

برخی از تیمها، مانند فراری و مک‌لارن ، قبلاً در انظار عمومی اعتراف کرده‌اند که در مسیر شکستن سقف در این فصل هستند زیرا هزینه‌ها بسیار بالا رفته است – بنابراین نیاز مبرمی به ایجاد یک توافق سازش برای کمک به تسهیل وضعیت خود دارند.

در حالی که روسای F1 و FIA در حال کار بر روی یافتن راه حل هستند، همه تیم‌ها ها طرفدار یک حرکت نیستند – به خصوص تیم های کوچکتر که قدرت خرج کردن برای نزدیک شدن به سقف هزینه را ندارند.این امر باعث شده که همه چیز در حاشیه باقی بماند و برخی از تیم ها مجبور شوند از ترس اینکه مبادا در زمان فعلی هزینه کنند که ممکن است آنها را در اواخر سال قوانین را نقض کنند، دست به کار شوند.

هورنر به ویژه در مورد مسائل نگران است و نگران است که اگر توافقی در مورد کاهش مشکلات سقف بودجه حاصل نشود، تنها راهی که تیم ها می توانند در چارچوب قوانین باقی بمانند اخراج کارکنان یا اجبار به کاهش حقوق آنها است.

هورنر در مورد تأثیر بحث سقف بودجه گفت: «ما مجبور بودیم همه چیز را برگردانیم. من فکر می‌کنم مشکل عدم قطعیت با سقف، و نرخ تورمی که می‌بینیم، این است که تنها بخش‌ها و افراد واقعاً بزرگترین محرک‌های هزینه هستند.«فکر می‌کنم این یک فاجعه برای این فرمول است که مردم باید برای چیزی که خارج از کنترل آنها است ضربه بخورند. من فکر می کنم یک مسئله اخلاقی وجود دارد که باید در آنجا نیز حل شود.من می دانم که FIA به همراه بچه های لیبرتی در حال بررسی آن هستند، زیرا هیچ کس نمی توانست انتظار چنین تورمی را داشته باشد.

هورنر می‌گوید بحران بودجه فعلی فراتر از یک مشکل برای تیم‌های برتر است، زیرا او می‌گوید این واقعیت که تیم‌های پایین‌تر نیز رنج می‌برند نشان می‌دهد که چقدر مشکل بزرگ است.

او گفت: “شاید من کسی باشم که بیشتر در مورد آن صحبت شده است، اما مشکلات ما در این زمینه بزرگترین نیستند.” من فکر می کنم مرسدس ، آنها افراد بیشتری را استخدام می کنند و در گروه خود حقوق بیشتری نسبت به ما دارند. فراری دوباره یک تیم بسیار بزرگ دیگر با هزینه های بالاست.وقتی از تیم‌هایی می‌شنوید که در خط میانی قرار دارند که سقف را نیز نقض کنند، که برای پایین‌تر رفتن سقف در ابتدا فشار می‌آورند، فکر می‌کنم این نشان می‌دهد.و این در مورد توسعه نیست. بحث این نیست که توسعه بزرگترین عامل این هزینه ها باشد. فقط هزینه های ثابت مسابقه با حمل و نقل، انرژی، آب و برق و تامین قطعات است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x