۴. باکو ، آذربایجان ۲۰۲۳اخبارردبولمسابقات 2023

کریستین هورنر می‌گوید که سرجیو پرز در گرندپری باکو «آخر هفته‌ای پرحرارت» داشت، زیرا ردبول بیست و پنجمین امتیاز خود را با نتیجه 1-2 به پایان رساند.

کریستین هورنر پس از اینکه راننده ردبول دومین پیروزی خود در گرندپری آذربایجان را با یک درایو قدرتمند در روز یکشنبه در باکو به دست آورد، از سرجیو پرز به عنوان “ممتاز” یاد کرد.

سرجیو پرز در برنده شدن در پیست‌های خیابانی مهارت دارد و در گذشته در موناکو، آذربایجان، سنگاپور و جده جایگاه اول را پشت سر گذاشته است – و روز یکشنبه این بازیکن مکزیکی اولین راننده‌ای بود که بیش از یک جایزه بزرگ آذربایجان را برد.

او سوم شد اما بلافاصله پس از آن از لکلرک پیشی گرفت و با ورود خودروی ایمنی که با توقف نیک دوریس به ارث رسید، برتری را به ارث برد – در حالی که هم تیمی اش مکس ورشتاپن درست قبل از استقرار خودروی ایمنی تعویض لاستیک کرد.

او آخر هفته پر شوری را پشت سر گذاشته است. او همیشه در این مسیر فوق العاده بوده است. من نمی دانم در مورد آذربایجان چیست، اما او در اینجا کاملاً عالی است. او امروز با خودروی ایمنی کمی خوش شانس بود، اما سپس آن را تبدیل کرد و یک شکاف کشید و او سرعت داشت و واقعاً مسابقه را کنترل کرد. هورنر، که توضیح داد چرا ورشتاپن زمان مناسب برای توقف را از دست داد، گفت: رانندگی فوق‌العاده‌ای توسط او در تمام آخر هفته.

اما گاهی اوقات، چیزهایی از این قبیل درست نمی‌شود و بدبختی [مکس] خوش شانسی چکو بود.

مدیر تیم ردبول اضافه کرد که ورشتاپن، رهبر قهرمانی، در تعطیلات آخر هفته که فقط یک جلسه تمرین قبل از مقدماتی را شاهد بود، «به‌اندازه پرز راحت به نظر نمی‌رسید».

«آنچه که باید فکر کنید، واضح است که او گرندپری را رهبری می کرد، سپس این حادثه رخ داد. من فکر می کنم که او به اندازه چکو با تنظیم ماشینش راحت به نظر نمی رسید.

او به وضوح در مورد لاستیک‌های عقب قبل از توقف صحبت می‌کرد. و من فکر می‌کنم موقعیت پیست، زمانی که در هوای کثیف هستید، سبقت زیادی در آن مسابقه وجود نداشت و این احتمالاً به او کمک نکرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x