اخبارردبولکانادامسابقات 2022

چارلز لکلرک گرندپری کانادا را “فوق العاده ناامیدکننده” می نامد، علیرغم اینکه از مرحله آخر به جایگاه پنجم ریکاوری کرد.

روی کاغذ، چارلز لکلرک در آخر هفته خود در گرندپری کانادا، کار نجات خوبی انجام داد و فراری F1-75 خود را از رده نوزدهم جدول به P5 رساند. اما او احساس می کرد که ممکن است بهتر از این ها باشد، او یکشنبه خود در مونترال را “فوق العاده خسته کننده” توصیف کرد.

پس از بازنشستگی چارلز لکلرک در باکو ، فراری تصمیم گرفت او را با مجموعه‌ای از عناصر واحد نیروی جدید آماده کند و او را در ردیف عقب در کنار یوکی تسونودا با پنالتی تعویض موتور مشابه قرار دهد.

اما علیرغم اینکه فراری بال خودروی چارلز لکلرک را کوتاه کرد تا به سرعت و سبقت در خط مستقیم کمک کند، حرکت او به سمت بالا آنطور که می خواست سریع نبود، راننده موناکویی قبل از گذراندن دورهای 21 تا 40 در یک نقطه در قطار DRS گیر کرد. تلاش و ناکامی برای عبور از استبان اکون از آلپاین.

یک پیت استاپ آهسته، که او را پشت دسته هافبک‌هایی که قبلاً یک بار پشت سر گذاشته بود، رها کرد، ناامیدی لکلرک را تشدید کرد – اگرچه سرعت قوی او در مرحله پایانی باعث شد که حداقل بتواند به P5 صعود کند و 10 امتیاز کسب کند.

لکلرک گفت: “این یک مسابقه فوق العاده خسته کننده بود.” “قسمت آخر خوب بود، اما بدیهی است که قسمت اول در قطار DRS گیر کرده بودم و نمی توانستم کاری انجام دهم. سپس در قسمت میانی مسابقه، پشت سر استبان گیر افتادم که لاستیک های بسیار جدیدتری داشت، بنابراین در پیچ 10، زمانی که لاستیک ها واقعاً تفاوت را ایجاد می کنند، او کشش بسیار خوبی داشت و همین برای او کافی بود تا جایگاهش را حفظ کند. من همیشه پشتم هستم.»

چارلز لکلرک در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند می‌توانست ورشتاپن را بدون جریمه موتورش شکست دهد، پاسخ داد: «نمی‌دانم، نمی‌دانم چون اصلاً ردبول را در طول مسابقه ندیده‌ام، آنها خیلی جلوتر بودند. اما احساس خوب بود و هر زمان که احساس خوب بود، نشانه خوبی است.

“نمی‌دانم که شکست دادن ردبول ممکن بود یا نه. فکر می کنم در کل فصل نزدیک بود و امروز هم نزدیک بود. نمی‌دانم اما احساس می‌کردم کارلوس امروز قوی است، بنابراین این نشان می‌دهد که باید نزدیک بودم، همانطور که با کارلوس بود.»

در همین حال، چارلز لکلرک اضافه کرد که تحت تأثیر سرعت مرسدس، لوئیس همیلتون و جورج راسل که در P3 و P4 به پایان رساندند ، قرار گرفته است – با پیش‌بینی لکلرک که اگر آنها بتوانند روند فعلی خود را ادامه دهند، به زودی در شکار پیروزی ها می‌توانند موفق باشند.

“او گفت: “من تصویر کاملی از مسابقه امروز ندارم، اما آنها قوی به نظر می رسیدند.” آنها بسیار قوی تر از قبل به نظر می رسیدند و اگر به طور مداوم در این سطح باشند، می توانند برای پیروزی به این نبرد بپیوندند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x