۲. جده ، عربستان سعودی ۲۰۲۳اخبارفراریمسابقات 2023

چارلز لکلرک مهندس مسابقه را پس از اشتباه گرندپری عربستان سعودی تنبیه می کند

تنش ها در طول مسابقه جایزه بزرگ عربستان سعودی برای چارلز لکلرک بالا بود.

راننده فراری، چارلز لکلرک، مهندس مسابقه خود را در جریان جایزه بزرگ عربستان سعودی پس از قطع ارتباط، تنبیه می کند. 

فصل 2023 فرمول یک چارلز لکلرک یک سواری وحشیانه بود. و از «سوار وحشی»، منظورم سفری ناامیدکننده است. راننده موناکویی با مشکلات متعددی روبرو شده است و او را پس از هر مسابقه با ناامیدی دست و پنجه نرم می کند. علیرغم نشان دادن پتانسیل بسیار زیاد، فصل لکلرک با یک سری حوادث ناگوار و اشتباهات مخدوش شده است.

شروعی پر از دست انداز در گرندپری عربستان سعودی

گرندپری عربستان سعودی پس از اینکه راننده دوم شد، به طرز دردناکی برای راننده شروع شد، اما در نهایت به دلیل جریمه 10 امتیازی، مجبور شد از جایگاه ۱۳ شروع کند. این جریمه نتیجه این بود که ماشین لکلرک به آرایه سوم الکترونیک کنترل مجهز شده بود، که قبلاً دو مجموعه قانونی را در طول فصل افتتاحیه گرندپری بحرین پشت سر گذاشته بود.

غلبه بر موانع و یافتن حرکت

علی‌رغم این ناکامی‌ها، لکلرک هنگام عبور از مسیر تنگ اما سریع جده، صلابت و عزم راسخ نشان داد. او به سرعت به جمع هشت تیم برتر صعود کرد و مهارت های مسابقه ای چشمگیر خود را به نمایش گذاشت. با این حال، پیشرفت او به زودی متوقف شد زیرا او لحظاتی قبل از ظهور تنها خودروی ایمنی مسابقه به گود فراخوانده شد.

خرابی ارتباطات و فرصت های از دست رفته

در طول این دوره حیاتی خودروی ایمنی بود که ناامیدی لکلرک به نقطه جوش خود رسید. یک مشکل ارتباطی با مهندس مسابقه خود، ژاوی، منجر به این شد که به لکلرک دستور داده شد تا بخشی از پیست را که قبلاً پشت سر گذاشته بود، طی کند. در نتیجه، لکلرک از لوئیس همیلتون مرسدس عقب افتاد و به قیمت کسب مقام پنجم احتمالی او تمام شد. خشم راننده موناکویی آشکار بود که او مهندس مسابقه خود را به خاطر اطلاعات نابهنگام تنبیه کرد.

او رادیوی خود را فریاد زد: «ژاوی». “تو باید قبلا این را به من بگویی! یعنی بیا؟”

نجات نقاط و نگاه به آینده

با وجود بدبختی های متوالی، لکلرک موفق شد از خط پایان در جایگاه هفتم عبور کند، در حالی که هم تیمی او در فراری، کارلوس ساینز، ششم شد. این نتیجه باعث شد لکلرک اولین امتیاز فصل خود را کسب کند و او را با شش امتیاز به رتبه هشتم جدول رده بندی برساند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x