اخبارمرسدس

پس از 300 شروع، لوئیس همیلتون می گوید که از فرمول یک “بیشتر از همیشه” لذت می برد.

لوئیس همیلتون می‌گوید که بیش از هر زمان دیگری از فرمول یک لذت می‌برد و “سوخت زیادی در باک باقی مانده است” تا در طولانی مدت به این ورزش ادامه دهد.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان یکشنبه گذشته سیصدمین گرندپری خود را در فرانسه آغاز کرد و پس از مکس ورشتاپن دوم شد.

قرارداد فعلی او تا پایان سال 2023 است – که در آن زمان او 38 ساله خواهد شد – اما او پیشنهاد می کند که با توجه به اینکه چقدر از محیط خود لذت می برد، احتمالاً قرارداد خود را با مرسدس برای مدتی تمدید خواهد کرد.

لوئیس همیلتون گفت: “در ابتدا فقط می خواهم از رسیدن به این نقطه سپاسگزار باشم.” اما من هنوز احساس تازگی می کنم و هنوز هم احساس می کنم که مقدار زیادی سوخت در باک باقی مانده است. بنابراین، من از کاری که انجام می دهم لذت می برم. من واقعاً واقعاً افتخار می کنم و از اینکه هر روز می رسم و با این گروه باورنکردنی کار می کنم لذت می برم.

من همچنین از کار با این ورزش بیشتر از همیشه لذت می برم. ما افراد فوق‌العاده‌ای داریم که این ورزش را رهبری می‌کنند و صحبت‌های خوبی در مورد مسیری که به‌عنوان یک ورزش می‌رویم دارند، بنابراین من بیشتر از همیشه از آن لذت می‌برم.من می گویم در آن فضا، البته، می خواهم به مسیرهای پیروزی برگردم و این زمان می برد، اما مطمئن هستم که در مرحله ای می نشینیم و در مورد آینده صحبت می کنیم. اما باز هم، فقط با تیم ما، من همیشه می خواهم به ساختن ادامه دهم.

مسابقه دادن یک چیز است، اما همچنین ادامه کار در خارج از خانه و انجام کارهای بیشتر است، که من فکر می کنم مرسدس و ما همیشه می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و خواهیم کرد.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x