اخبارردبولفراری
موضوعات داغ

ورشتاپن نسبت به برنامه توسعه ردبول در مواجهه با ارتقای فراری ابراز خوشبینی کرد

فراری قرار است این آخر هفته در گرندپری اسپانیا اولین ارتقاء بزرگ را برای خودروی (قهرمان سازندگان) خود ارائه کند. اما مکس ورشتاپن، قهرمان فعلی، نگرانی‌هایش در مورد برنامه ارتقای رقبای خود را کم اهمیت جلوه داد و در عین حال از ظرفیت تیم ردبول خود برای ادامه توسعه RB18 صحبت کرد.

ورشتاپن در حال حاضر مرد فرمول 1 است که در پی پیروزی های دو مسابقه اخیر به پیست بارسلونا-کاتالونیا می رسد – و با آماری خوش بینانه که در هر مسابقه ای که تا کنون در سال 2022 به پایان رسانده است، پیروز شده است.

اما اگرچه فراری F1-75 ارتقا یافته را در بارسلونا اجرا خواهد کرد، ورشتاپن مطمئن بود که ردبول – که سیاست تغذیه قطره‌ای قطعات را در RB18 تا کنون در سال جاری در پیش گرفته است – می‌تواند مسیر جنگ توسعه را طی کند.

ورشتاپن در پاسخ به سوالی در اسپانیا در مورد تحولات روز پنجشنبه گفت.”همیشه چیزهایی وجود دارد که می توانیم بهتر انجام دهیم، و من فکر می کنم در حال حاضر مهمترین چیز برای ما قابلیت اطمینان است، بنابراین ما فقط سعی می کنیم اول از آن مطمئن باشیم.

من فکر می کنم ما فقط یک تیم داریم که در مسیر بسیار خوب کار می کند و بسیار کارآمد است، و من فکر می کنم که، البته، با سقف هزینه بسیار مهم است. اما من فکر می کنم که ما قطعاً یکی از بهترین ها فرمول یک هستیم.

ورشتاپن اضافه کرد: “انتظار دارم که در اینجا عملکرد خوبی داشته باشیم، اما البته، باید منتظر بمانید و ببینید که تیم های دیگر چه چیزی را به ارمغان خواهند آورد.” خواهیم دید.

من خیلی آرامم این یک فصل طولانی است و من می دانم که به هر حال همه چیز در مورد پیشرفت در ماشین است. بنابراین، گام به گام و هر مسابقه این پیشرفت ادامه دارد.

این جنگ توسعه برای قهرمانی سازندگان در سال 2022 – حداقل در این مرحله – بین فراری و ردبول به نظر می رسد، فراری در حال حاضر تنها با شش امتیاز از رقبای خود پیشی می گیرد و ردبول با 56 امتیاز بیشتر از مرسدس بنز در رتبه سوم فاصله دارد. .و در پاسخ به این سوال که چگونه از مبارزه با چارلز لکلرک و فراری در سال 2022 به جای ترکیب لوئیس همیلتون/مرسدس که سال گذشته با آن مبارزه کرد، لذت می برد، ورشتاپن پاسخ داد: «من واقعاً از نبردهای سال گذشته لذت بردم و امسال نیز همینطور. فقط با تیم های مختلف، که به نظر من برای فرمول یک خوب است.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aaad

Ttrf

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x