۳. ملبورن ، استرالیا ۲۰۲۳اخبارردبولمسابقات 2023

ورشتاپن می‌گوید که علیرغم رهبری تمرین اول گرندپری استرالیا، «مطالعه‌ای برای انجام دادن» دارد، همانطور که پرز بعدازظهر آشفته در استرالیا را توصیف می‌کند.

پس از اولین روز تمرین ناآرام برای گرندپری استرالیا، مکس ورشتاپن انتظار دارد شبی شلوغ در پیست آلبرت پارک داشته باشد، زیرا او و ردبول سعی می کنند اطلاعات بهتری در مورد شرایط پیست و لاستیک ها داشته باشند .

ورشتاپن با زمان 1 دقیقه و 18.790 ثانیه با لاستیک نرم ترکیبی در صدر جدول تمرین اول گرندپری استرالیا قرار گرفت – که دو بار پرچم قرمز نمایش داده شد . ، شرایط مرطوب

او با تأمل در مورد زمان خود گفت: «یعنی راستش را بخواهید، حتی به ماشین هم مربوط نمی شد، فقط چسبندگی بسیار پایینی داشت. به نظر می رسد که آسفالت در سال گذشته واقعاً لغزنده است و روشن کردن لاستیک ها بسیار سخت است.

«وقتی می‌خواهید بیرون بروید و فوراً فشار دهید، کار واقعاً دشوار است، پس با وقفه‌ها و پرچم‌های قرمز، مانند ما، هرگز واقعاً وارد یک ریتم نمی‌شوید.

اما ما امشب داده ها را بررسی خواهیم کرد، خواهیم دید که برای فردا چه کاری باید انجام دهیم، انتخاب های درستی خواهیم داشت و فکر می کنم ماشین رقابتی خواهد بود.

ورشتاپن در پاسخ به این سوال که ماشین در هنگام شیشه های کوچکش در هوای صاف و در اطراف توقف های مختلف چه احساسی داشت، افزود: “فکر می کنم خوب بود. گفتنش کمی سخت است. فکر می‌کنم ما واقعاً هرگز وارد پنجره‌ای نشدیم که در آن احساس می‌کردم بالای لاستیک‌ها هستیم، بنابراین این کار برای امشب کمی مطالعه است، اما باید خوب باشد.»

در همین حال، سرجیو پرز، هم تیمی اش، در اولین دور نرمش در FP1، اشتباهی را مرتکب شد، قبل از اینکه مشکل GPS باعث علامت قرمز شود، و سپس در حالی که سعی داشت باران را در شروع تمرین دوم شکست دهد، یک مسابقه دیگر به سبک مقدماتی را از دست داد.

«آن روز کمی [یک] ذهنی بود. به خصوص با ورود به تمرین دوم، احساس می‌کردم که بسیاری از مردم هنوز با داده‌های GPS مشکل دارند!» پرز به شوخی گفت، در تمرین اول در جدول زمانی سوم و در جلسه دوم در رتبه هفتم قرار گرفت.

“فقط یک آشفتگی بود، بعد از ظهر نتوانستم یک دور بزنم. ما تغییراتی ایجاد کردیم که به نظر می رسید به خوبی در بخش 1، بخش 2 کار می کند، اما واقعاً چیز زیادی برای گفتن نیست.

فکر می‌کنم فردا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، کارهای زیادی برای انجام دادن در تمرین سوم وجود دارد، بنابراین فکر می‌کنم ما به نوعی در مسابقه کور خواهیم شد، که باید جالب باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x