اخباراسپانیا ۲۰۲۲مرسدسمسابقات 2022
موضوعات داغ

همیلتون: مرسدس با ارتقای خودرو در اسپانیا بسیار عالی گراز دریایی را کنترل کرده است

لوئیس همیلتون احساس می کند مرسدس در راه بازگشت به فرمول یک است و پس از ارتقاء در اسپانیا بسیاری از مشکلات گراز دریایی خود را برطرف کرده است.

در حالی که تیم تلاش زیادی برای تغییرات و ارتقاء در بارسلونا انجام داده است، همیلتون و هم تیمی اش جورج راسل در تمرین روز جمعه برای گرندپری اسپانیا از نمایش رقابتی لذت بردند.

راسل در جلسه تمرین دوم بعدازظهر جمعه که بهتر بود، دوم شد و تنها 0.117 ثانیه از چارلز لکلرک فاصله داشت، در حالی که همیلتون تنها یک دهم عقب‌تر بود.

اما فراتر از لپ تایم ها، هر دو راننده عمدتاً از تغییر احساس خودروی W13 راضی بودند و بسیاری از مشکلات که مسابقات تیم مرسدس در سال 2022 را مخدوش کرده بودند، از بین رفته بودند.

همیلتون بعد از جلسه صحبت کرد: “من مثبت هستم، بله. از پیشرفت فوق العاده خوشحالم، بنابراین یک تشکر بزرگ، بزرگ، بزرگ، بزرگ از همه کسانی که در کارخانه بودند برای تسلیم نشدن و به تلاش ادامه دادن تشکر می کنم.

ما هنوز سریع‌ترین نیستیم، اما فکر می‌کنم در راه هستیم. این اولین باری است که بدون پرش و گراز دریایی در مسیر مستقیم رانندگی می‌کنیم. هنوز مقداری پرش داریم، اما خیلی بهتر است.

همیلتون قبول کرد که مرسدس هنوز در موقعیتی قرار نگرفته است که تمام مشکلاتش پشت سرش باشد، اما حداقل دلیلی وجود دارد که مطمئن شویم تیم اکنون در مسیر درست حرکت می کند.

او می‌گوید: «هنوز با ماشین کار سختی در پیش رو داریم، اما نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.”من فکر می کنم ما می توانیم آن را به مکان بهتری برای فردا برسانیم. بنابراین امیدوارم بتوانیم با بچه های پیش رو مقابله کنیم.”

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x