اخبارانگلیسمسابقات 2022مکلارن

مک‌لارن در سیلورستون «چند چیز در راه است».

لاندو نوریس فاش کرده است که مک‌لارن در مسابقه خانگی خود و تیم در سیلورستون، MCL36 را ارتقا خواهد داد.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت planetf1; فرم مک‌لارن اخیراً خوب نبوده است، با کسب دو امتیاز آن‌ها در آذربایجان پس از گرندپری استرالیا در آوریل است، و هر دو راننده نتوانستند در کانادا پس از یک آخر هفته دشوار دیگر امتیاز کسب کنند – با نوریس که پس از آن اعتراف کرد که ماشین به سادگی «بد» است.

و در جایی که تیم انتظار دارد باشد نیست.مک‌لارن تنها تیمی نیست که تغییراتی را در خودروهای خود در سیلورستون ایجاد می‌کند، با سهولت لجستیکی در انتقال قطعات به پیست به دلیل اکثر تیم‌هایی که در بریتانیا مستقر هستند.

با این اوصاف، او امیدوار است که شاهد پیشرفت مک‌لارن در عملکرد خود باشد و اضافه کرد که از دیدن دوباره طرفداران بریتانیایی هیجان زده است.

منتظر باشم تا آنجا، در مقابل هواداران خانگی‌مان بیرون بیایم .«فقط رانندگی به سیلورستون شبیه هیچ چیز دیگری نیست، آن همه انرژی مثبت، از مارشال‌های روی دروازه‌ها در هنگام ورود به صبح، تا طرفدارانی که پرچم‌های اتحادیه را تکان می‌دهند یا رنگ‌های مک لارن را پوشیده‌اند. شما از پشتیبانی تغذیه می کنید. این یک تفاوت بزرگ ایجاد می کند.»نوریس در آخرین بازی خود در مونترال یک آخر هفته بدون رنگ با استانداردهای خود داشت، و پس از اینکه مشکل واحد قدرت شرکت او در Q2(مرحله دوم تعیین خط) را متوقف کرد و شانس او ​​در این مسابقه بهبود نیافت، به مقام چهاردهم رسید و گفت که سرعت خط مستقیم ندارد.

دستورالعمل فنی جدید FIA در مورد کاهش گراز دریایی نیز می‌تواند به امید کاهش تعداد دفعاتی که اتومبیل‌ها در یک خط مستقیم با سرعت بالا پرش می‌کنند، مؤثر واقع شود – و نوریس مشتاق است بداند چگونه این امر اوضاع را در شبکه تغییر می‌دهد.او گفت: “ما نهایت تلاش خود را برای تغییر شکل کانادایی خود خواهیم کرد.”

سطح پیست کاملاً با مونترال متفاوت است و جالب است که ببینیم آیا دستورالعمل فنی جدید FIA در مورد گراز دریایی تا آن زمان اجرایی شده است یا خیر.مک لارن در حال حاضر با 65 امتیاز در رده چهارم مسابقات قهرمانی سازندگان قرار دارد، اما دو امتیاز برای آلپاین، فاصله پشت سر آنها را به هشت امتیاز کاهش داد تا به آخر هفته سیلورستون برسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x