اخبارانگلیسردبولمسابقات 2022

مکس ورشتاپن پس از پایان گرندپری انگلیس با جایگاه ۷ فاش می‌کند که بخشی از کف خودرو به‌طور کامل تخریب شده بود.

مکس ورشتاپن در مراحل اولیه گرندپری بریتانیا برای ادامه روند خوب خود – پنج پیروزی در شش مسابقه – در شرایط بسیار خوبی به نظر می‌رسید، اما پس از برخورد با تکه‌ای که آسیب قابل توجهی به ردبول او وارد کرد سرعتش کم شد و مسابقه را در جایگاه ۷ به پایان رساند.

رهبر قهرمانی مکس ورشتاپن تایرهای سافت خود را تا حد کمال به کار برد تا در ابتدا از کارلوس ساینز برتری بگیرد، اما پس از پرچم قرمز پس از تصادفات بزرگ برای ژو گوانیو و الکس آلبون، جایگاه خودروها دوباره تنظیم شد(طبق قوانین فرمول یک اگر در دور اول مسابقه پرچم قرمز نمایش داده شود ،شروع مجدد مسابقه با همان ترتیب تعیین خط و همان جایگاه‌هایی که در رانندگان در تعیین خط بدست آورده بودند آغاز خواهد شد).

شروع دوم مکس ورشتاپن چندان خوب نبود، اما زمانی که کارلوس ساینز از مسیر خارج شد، او به برتری رسید، اما پس از برخورد با یک قطعه کربن شروع به کند شدن کرد، و او را از رقابت خارج کرد.

او با یک ماشین آسیب دیده مبارزه کرد و در نهایت هفتم شد.

مکس ورشتاپن گفت: “چند دور اول فکر می کنم خیلی خوب بود.” ما سرعت بسیار خوبی داشتیم و من اساساً در حال تعقیب کارلوس ساینز بودم و… سپس او اشتباه کرد و من به لیدری مسابقه رسیدم.

سپس چند پیچ بعد، مانند یک تکه کربن در پیست در پیچ 5 بود و در آن زمان، متوجه شدم که نمی توانستم به شدت به چپ یا راست حرکت کنم، بنابراین کف خودرو آسیب دیده بود و زمان از دست میدادم.

ماشین واقعا غیر قابل رانندگی بود، بنابراین من تا جایی که می توانستم تلاش کردم. و من در واقع فکر می‌کنم به خاطر خودروی ایمنی، ما چند جایگاه به دست آوردیم، بنابراین بله، محدودیت آسیب بسیار زیاد است.»

وی افزود: با ماشینی که داشتم تمام تلاشم را کردم. البته این چیزی نیست که من می‌خواهم، اما گاهی اوقات شما مسابقاتی دارید که کمی بدشانس می‌شوید.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x