آذربایجاناخبارردبولمسابقات 2022
موضوعات داغ

مکس ورشتاپن پس از دی ان اف شدن و خروج از مسابقه در سال گذشته به دنبال حل و فصل “کارهای ناتمام” وارد آذربایجان شد.

مکس ورشتاپن با 9 امتیاز اختلاف نسبت به چارلز لکلرک در صدر جدول رانندگان به آذربایجان رسید، قهرمان فعلی اکنون به دنبال جبران دی ان اف ویرانگر است که به قیمت پیروزی در گرندپری باکو در سال 2021 تمام شد.

به نظر می رسید راننده ردبول در سال 2021 یک پیروزی راحت به دست می آورد ، قبل از اینکه مشکل لاستیک او را با سرعت بالا به درون موانع فرستاد، در حالی که تنها پنج دور از مسابقه باقی مانده بود .

مکس ورشتاپن گفت: “من مشتاقانه منتظر بازگشت به باکو هستم، ما بعد از سال گذشته کارهای ناتمامی در آنجا داریم.” “این یک مسیر دشوار با مناطق ترمز بزرگ و دور زدن فشرده است، یافتن بهترین تنظیمات برای ماشین از نظر اطمینان از رسیدن به سطح بال صحیح دشوار خواهد بود.

او افزود: «همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا می‌توانیم عملکرد یک دور خود را برای مسابقه تعیین خط بهتر کنیم، زیرا کمی کمبود داشتیم».

هم تیمی او پرز، آخرین پیروزی فصل خود را در موناکو به دست آورد و خیلی زود خبر تمدید قراردادش با این تیم تا پایان سال 2024 منتشر شد.

پرز گفت: “از تمدید حضورم در تیم حداقل تا سال 2024 بسیار خوشحالم، این به شما می گوید کار بزرگی که با هم انجام داده ایم و چقدر از یکدیگر خوشحالیم.””فقط می توانم بگویم که خوشحالم و بسیار سپاسگزارم به خاطر این فرصت. امروز فکر می کنم در بهترین لحظه زندگی حرفه ای ام هستم و برای تیمی رانندگی می کنم که همیشه به دنبال کمال است و این بهترین بازی برای من و هر راننده‌ایست.

پرز ادامه داد: “مبارزه قهرمانی واقعا فشرده است، بنابراین ما باید کاملاً متمرکز باشیم.””من مسیرهای خیابانی را دوست دارم، زیرا در آنجا راننده واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند، البته اشتباه کردن آسان تر است وقتی می خواهید از حد مجاز عبور کنید.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x