۱. سخیر ، بحرین ۲۰۲۳اخبارردبولمسابقات 2023

مکس ورشتاپن توضیح می دهد که چرا پس از رویکرد غیرمعمول ردبول، از قطب بحرین “خوشحال” است.

مکس ورشتاپن، قهرمان کنونی، در حالی که فصل گذشته را با پوزیشن قطبی برای افتتاحیه گرندپری بحرین کنار گذاشت – و هلندی توضیح داد که چرا کسب این جایزه رضایت بخش بود – در حالی که هم تیمی ردبول، سرجیو پرز، از قفل شدن در ردیف اول حمایت کرد و خط اول برای رانندگی ردبول شد.

مکس ورشتاپن در یک تعیین خط میخکوب کننده صاحب پول پوزیشن گرندپری بحرین شد که در آن چارلز لکلرک و کارلوس ساینز از فراری به ترتیب P3 و P4 را به دست آوردند و فرناندو آلونسو P5 را برای استون مارتین کسب کرد. علیرغم اینکه ورشتاپن در تست های پیش فصل حضور داشت، یک جلسه تمرین قبل از مقدماتی انجام نداده بود – در حالی که آلونسو در تمرین دوم و سوم صدرنشین بود .

در نتیجه این چرخش، ورشتاپن گفت: “به ویژه خوشحال است، زیرا کل آخر هفته من تا مرحله مقدماتی بسیار سخت بود. من واقعاً نتوانستم تعادل راحتی را که در آزمایش داشتم پیدا کنم، و واقعاً برای جمع کردن ماشین خیلی سختی کشیدم. من وارد مرحله مقدماتی شدم و همه چیز از قبل کمی بهتر بود، اما هنوز، فرض کنید، کامل نبود.

“پس بله، من خیلی خیلی خوشحالم. سپس در Q3 ما این دورها را وارد کردیم. من هنوز فکر می کنم که کامل نیست اما در جهت بهتری است، بنابراین مطمئناً برای مسابقه بعدی باید کمی آنالیز کنیم که چرا از آزمون تا مسابقه برای ما اینقدر سخت است. همچنین، برای من رانندگی عاقلانه. اما با این وجود، ما اینجا با دو ماشین نشسته‌ایم، بنابراین فکر می‌کنم که سال گذشته از راه رسیدیم، این یک شروع بسیار قوی برای ما است، بنابراین، بسیار خوشحالم.

مرد هلندی اضافه کرد که ردبول تعدادی از راه‌های راه‌اندازی را کاوش کرده است تا به این سرعت دست نیافتنی دست یابد.

من به چپ و راست رفتم و به وسط برگشتم و کمی سازش پیدا کردم، بنابراین ایجاد چنین تغییرات بزرگ کمی غیرعادی است. اما همانطور که گفتم، خوشبختانه در مسابقات مقدماتی این احتمالا بهترین تعادلی است که در طول آخر هفته داشته ام.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x