اخبارمرسدس

مرسدس گفته است که برای مبارزه مجدد با مکس ورشتاپن به یک ارتقاء دیگر برای لوئیس همیلتون نیاز دارد

طبق گفته تیمو گلوک راننده سابق جردن و تویوتا، مرسدس باید حداقل یک بسته ارتقاء اضافی را معرفی کند تا به لوئیس همیلتون بهترین شانس را برای مبارزه با مکس ورشتاپن و چارلز لکلرک برای پیروزی به طور منظم در این فصل بدهد.

پیکان‌های نقره‌ای پس از شروع فاجعه‌بار فصل جدید, آخر هفته گذشته توانستند سرعت مورد نیاز خود را در گرندپری اسپانیایی پیدا کنند.

جورج راسل مسابقه ای تقریباً عالی را برای کسب دومین سکوی سال خود در بارسلونا انجام داد، در حالی که لوئیس همیلتون توانست پس از مدت کوتاهی پس از خاموش شدن پنج چراغ قرمز پس از درهم تنیدگی با کوین مگنوسن، بهبودی چشمگیر را قبل از عبور از خط پنجم کسب کند.

گلاک معتقد است که مرسدس هنوز محصول نهایی نیست و برای نزدیک شدن به ردبول و فراری در آینده ای نه چندان دور باید به پیشرفت خود ادامه دهد. گلوک به اسکای اسپورت آلمان گفت: “برای مرسدس، بارسلونا گامی در مسیر درست با رتبه های سوم و پنجم برای جورج راسل و لوئیس همیلتون بود. “”لوئیس همیلتون از نظر سرعت نیز مسابقه بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

در تعیین خط سرعت پیکان نقره ای هنوز در مقایسه با ردبول و فراری کمی کم است، به همین دلیل من مرسدس را در سطح ردبول و فراری نمی بینم.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x