اخبارانگلیسمرسدسمسابقات 2022

مرسدس تأیید می کند که در حال ارتقاء خودرو برای سیلورستون است

مایک الیوت، مدیر فنی مرسدس بنز می‌گوید که تیم تلاش خواهد کرد تا “سرعتی از خودرویی که داریم به دست بیاورد” و همچنین “قطعات جدیدی را که قرار است به آن اضافه کنیم”.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت ستاره‌های نقره‌ای ؛ مایک الیوت مدیر فنی مرسدس در ویدیوی خلاصه‌ای از گرندپری کانادا اعلام کرد که تیم در حال آماده‌سازی ارتقای خودرو برای گرندپری بریتانیا است.

مدیر فنی مرسدس گفت: “یک چیزی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که ما تا جایی که می توانیم تلاش خواهیم کرد.”ما قطعات جدیدی را به سیلورستون می آوریم، سعی می کنیم ماشین را به جلو ببریم، سعی می کنیم سرعتی را که از ماشین انتظار که داریم با بسته ای که داریم و همچنین قطعات جدیدی که تست میکنیم به دست آوریم.

من فکر می کنم در عین حال باید با خودمان صادق باشیم و بگوییم که در حال حاضر فقط کمی از آن رانندگان جلوتر فراری و ردبول عقب هستیم. و در یک مسابقه معمولی فکر می کنم سخت خواهد بود.

این مرد بریتانیایی همچنین می گوید که معتقد است پیست سیلورستون باید با ویژگی‌های خودروی مرسدس بنز مناسب باشد.

فکر می‌کنم سیلورستون مداری خواهد بود که مانند بارسلونا کمی برای ما مناسب‌تر است، اما شاید کمی دشوار باشد. هر اتفاقی بیفتد تا جایی که می توانیم فشار می آوریم.رانندگان ما تا جایی که می توانیم تلاش خواهند کرد زیرا می خواهیم به پیروزی برگردیم. ما می خواهیم برای تیم برنده شویم، قطعاً می خواهیم برنده شویم و می خواهیم برای شما هواداران برنده شویم.الیوت در پایان گفت: “پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x