اخبارفرانسهمرسدسمسابقات 2022

مرسدس به جای همیلتون در FP1 (تمرین اول) گرندپری فرانسه از راننده ذخیره د وریس استفاده می‌کند

مرسدس اعلام کرده است که راننده ذخیره، Nyck de Vries در اولین جلسه تمرینی آخر هفته گرندپری فرانسه ، به جای لوئیس همیلتون، پشت فرمان W13 خواهد بود.

مدیر تیم توتو وولف گفت: “نیک در اولین تمرین آخر هفته گرندپری فرانسه جانشین لوئیس می شود، به عنوان بخشی از جلسات اختصاص داده شده برای رانندگان جوان امسال. بنابراین، ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم او چگونه پیش می رود.”

وولف افزود که این تیم پیشرفت‌های بیشتری را در W13 خود برای گرندپری فرانسه به ارمغان خواهد آورد زیرا آنها قصد دارند فاصله بین خود و تیم‌های پیش رو را پر کنند.

درک ما از W13 با هر دور افزایش می‌یابد و دیدن آن در پیشرفت و نتایج ما باعث دلگرمی است. در حالی که ما در اتریش سریع‌تر بودیم، هنوز آنقدر سریع نبودیم که رانندگان جلو را به چالش بکشیم. ما باید به دنبال آن‌ها باشیم. چند دهم پایانی و ایجاد تحولات جدید برای خودروها، از جمله این آخر هفته در فرانسه.

پل ریکارد مسیر و چالش بسیار متفاوتی است. آسفالت صاف و طیف وسیعی از انواع پیچ ها، همراه با مسیرهای مستقیم طولانی دارد.

هدف این خواهد بود که نفوذ بیشتری در شکاف به سمت جلو داشته باشد و امیدوارم دوباره به سکو بازگردد. “مرسدس بنز در اتریش از ردبول پیشی گرفت اما همچنان 66 امتیاز از فراری در مسابقات قهرمانی سازندگان عقب تر است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x