اخبارمرسدس

مرسدس از مرحله بعدی توسعه 70 میلیون پوندی براکلی آیند فرمول یک رونمایی کرد!

امروز مرسدس از مرحله بعدی بازسازی 70 میلیون پوندی براکلی مقر خود برای ایجاد “پردیس پیشرفته و پایدار فرمول یک آینده” رونمایی کرد. در ادامه می توانید مقاله کامل مرسدس را بخوانید

یک دفتر مرکزی با کارایی بالا و پایدار در براکلی برای مرسدس

امروز، ما مفتخریم که مرحله بعدی بازسازی 70 میلیون پوندی خانه خود در براکلی را برای ایجاد یک پردیس پیشرفته و پایدار فرمول یک برای مرسدس در آینده رونمایی می کنیم.

از سال 2017، ما بیش از 30 پروژه مختلف را تکمیل کرده‌ایم تا امکانات طراحی و تولید خود را در کارخانه تغییر شکل دهیم، همه اینها در حالی است که به کار تیم در پرتقاضاترین سری‌های موتوراسپرت جهان ادامه می‌دهیم.

این یک عمل شعبده بازی پیچیده بوده است زیرا بخش ها در اطراف سایت جابجا شده اند تا کارها پیشرفت کنند. Clean Rooms، Race Bays، Machine Shop و Subassembly Workshops اکنون به امکانات جدید و پیشرفته منتقل شده اند.

بهبود محیط کار

با تکمیل این کار، ما وارد مرحله جدیدی از توسعه می شویم که شامل خرید قطعات زمین مجاور، از جمله برش راه آهن سابق برای امکان گسترش سایت می شود. این زمین گهگاه توسط برخی از همسایگان ما استفاده شده است و در حالی که حقوق دسترسی لزوماً تغییر خواهد کرد تا امکان تحویل ایمن گسترش پردیس فراهم شود. ما معتقدیم که پروژه به طور کلی سود خالص قابل توجهی را برای منطقه محلی نشان خواهد داد.

این خرید زمین، توسعه سایت، ساخت امکانات ویترینی برای سلامت و رفاه کارکنان، زیرساخت های جدید پایداری و بهبود قابل توجه جریان وسایل نقلیه را امکان پذیر می کند تا امکان پیشرفت بیشتر سایت را فراهم کند. نتیجه یک محوطه پارک قابل توجه برای تیم برنده فرمول یک آینده است.

توتو وولف، مدیر و مدیرعامل تیم مرسدس توضیح می‌دهد: «پردیس ما در ابتدا برای پذیرش 350 نفر ساخته شد. “امروز، ما 1250 هستیم. توسعه پردیس طی پنج سال گذشته با سرعت شگفت انگیزی انجام شد.

اکنون، آنچه که ما در نظر داریم انجام دهیم این است که با چندین ساختمان جدید و ایجاد یک پردیس به سبک مدرن گسترش دهیم. این مکان‌ها، رستوران‌ها، و یک باشگاه ورزشی و ساختمان بازاریابی پیشرفته وجود خواهد داشت.»

در مرحله جدید توسعه، تیم تعهد سرمایه‌گذاری 30 میلیون پوندی را با خرید کامل پردیس براکلی در طول سال 2022 خواهد دید. محیطی برای بهترین عملکرد

این پیشرفت ها شامل ایجاد یک مرکز جدید سلامت و رفاه، یک ساختمان بازاریابی دروازه در ورودی سایت – که امکان گسترش بیشتر امکانات دفتر طراحی در مرکز فنی اصلی را فراهم می کند – و یک ساختار پارکینگ کاملاً جدید، بخشی از آن خواهد بود. با باشگاه فوتبال براکلی تاون به اشتراک گذاشته خواهد شد. این باعث بهبود روز مسابقه برای جامعه می شود و محیطی تقریباً بدون خودرو را در محوطه دانشگاه ایجاد می کند. علاوه بر این، ساختار پارکینگ دارای یک آرایه خورشیدی کامل است تا شارژ بیش از 70 وسیله نقلیه الکتریکی را از طریق زیرساخت انرژی تجدیدپذیر خودمان امکان پذیر کند.

تعهد به صفر خالص و بدون کربن

مطابق با جاه‌طلبی‌های خالص صفر ما برای سال‌های 2026 و 2030، ساختمان‌های جدید ما با انرژی 100% تجدیدپذیر از منابع در محل و خارج از محل کار خواهند کرد. در صورت امکان، ما فقط استفاده از مواد قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت را هدف قرار داده ایم، با هدف به دست آوردن 30٪ از مواد خود از منابع محلی.

تسهیلات جدید همچنین در نحوه استفاده از آنها کارآمدتر خواهند بود: هدف ما کاهش 50 درصدی مصرف آب برای هر نفر در روز و دستیابی به بازیافت بیش از 60 درصدی زباله های اداری است. این ساختمان‌ها علاوه بر اینکه ساختمان‌های پیشرفته هستند، به طور همزمان تعهد ما را به پایداری پیشرفته نشان می‌دهند. این امر با افزایش زیستگاه ها و افزایش ارزش اکولوژیکی اطراف سایت بیشتر مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

توتو ادامه می دهد: «همه اینها برای مردم ما انجام می شود. «در اینجا، فرم از تابع پیروی می کند – نه برعکس. همه اینها برای ایجاد یک مکان عالی برای کار و گذراندن زمان انجام می شود. ما می خواهیم آن را تبدیل به دهکده کوچک خود کنیم، با تمام امکانات و مزایایی که از یک محیط به سبک سیلیکون ولی انتظار دارید.

حمایت از جامعه محلی

این فقط تیم نیست که از پیشرفت دانشگاه بهره می برد. این سرمایه گذاری همچنین یک تعهد به منطقه محلی است. از زمانی که سایت ما در سال 1998 افتتاح شد، مفتخریم که از جامعه محلی خود حمایت می کنیم و مشتاقانه منتظر گسترش این مشارکت با توسعه پردیس خود هستیم. از حمایت مالی از نمایش آتش بازی Brackley گرفته تا حمایت از بانک غذای محلی و گروه‌های اجتماعی و تسهیل بازدیدها و ارائه‌های مدرسه، ما می‌خواهیم میراثی برای تیم خود ایجاد کنیم که فراتر از مسیر مسابقه باشد.

سایت جدید به راحتی نیازهای حرکتی هر کارمند را برآورده می کند و گلوگاه های پارکینگ را در زمان های اوج سال از بین می برد. به همین ترتیب، سایت را برای گسترش بالقوه و ایجاد شغل در آینده محافظت می کند، همانطور که ما در سال های اخیر از طریق رشد فعالیت های علمی کاربردی غیر F1 خود از آن لذت برده ایم.

ما همراه با جامعه خود، چشم اندازی برای موفقیت در سال های آینده ایجاد می کنیم. مانند هر کاری که انجام می‌دهیم، این امر ناشی از تعهد تزلزل ناپذیر ما به برتری است و ما براکلی را محکم بر روی نقشه ورزشی جهانی قرار می‌دهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x