اخبارمرسدس

لوئیس همیلتون می گوید مرسدس در فصل جدید فرمول یک در سال 2023 “در موقعیت جنگی” قرار خواهد گرفت

لوئیس همیلتون می‌گوید که او “1000% به بچه‌هایی که در کارخانه هستند، اطمینان دارد که تمام این قطعات پازل را در کنار هم قرار می‌دهند. تا بهترین خودروی فرمول یک را درست کنند

مرسدس در بیشتر فصل 2022 فرمول یک با عملکرد ماشین خود دست و پنجه نرم کرده است، با این حال، لوئیس همیلتون به پیشرفت تیم خوشبین است.

بریتانیایی گفت: «همیشه پیچیده است.

اما من می گویم… ببینید، ما در گذشته بسیار قوی بوده ایم، عناوین جهانی را به دست آورده ایم، ارتباطات ما همچنان رو به بهبود است.

ما در حال برگزاری جلسات بیشتر و گفتگوهای گروهی هستیم. و من سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم درباره احساسم در ماشین و محدودیت‌هایی که می‌توانم در آن زمان به دست بیاورم، کمک کنم.

اینها چیزهایی خواهند بود که آنها نمی توانند در داده ها ببینند، که راننده قادر است به آن بیاورد. بنابراین، همکاری نزدیک با جورج نیز در این مورد.

علاوه بر این، لوئیس مطمئن است که مرسدس می تواند تیم های برتر را در سال آینده به چالش بکشد.

پتانسیلی در خودروها وجود دارد: ما نیروی رو به پایین داریم، فقط در بعضی جاها نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. و کیفیت سواری، البته، زمینه ای است که ما همیشه می توانیم بهتر باشیم.

«بنابراین من با مسیری که می‌رویم راحت هستم و به بچه‌هایی که در کارخانه هستند، که همه این قطعات پازل را به هم می‌چسبانند، 1000% اطمینان دارم.

همیلتون در پایان گفت: “و شک نکنید که ما سال آینده در موقعیت جنگی مسابقات فرمول یک باز خواهیم گشت.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x