اخبارردبولمرسدس

لوئیس همیلتون در 150 مسابقه اول خود از مکس ورشتاپن بهتر عمل کرده است.

در کانادا، مکس ورشتاپن صد و پنجاهمین مسابقه را به پایان رسانده است، که باعث شده برخی آمار او را با آمار لوئیس همیلتون پس از 150 مسابقه اول مقایسه کنند.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت موتور اسپرت؛ مکس ورشتاپن در سال 2015 با حضور در تورو روسو به جوانترین راننده فرمول 1 تبدیل شد .در گرندپری کانادا ، مکس ورشتاپن هلندی در صد و پنجاهمین مسابقه فرمول 1 خود شرکت کرده و در این مدت 26 پیروزی، 15 پل پوزیشن و 67 سکو کسب کرده است.

خوب برخی وقت خود را صرف نگاهی به آمار لوئیس همیلتون در طول 150 مسابقه اول خود کرده اند و او در همه آنها مکس را شکست می دهد. همیلتون در 150 مسابقه اول پس از اولین حضورش در سال 2007، با مک لارن، 34 پیروزی، 40 قطب و 72 سکو به ثبت رساند. او تنها یک سال بعد اولین عنوان F1 خود را به دست آورد.و این تازه شروع یک حرفه پیشگامانه بود که در آن لوئیس تقریباً تمام رکوردهای قابل تصور را شکست.

کریس میک راننده بریتانیایی رالی بر تاثیر همیلتون بر رانندگان جوان بریتانیایی که از آن زمان وارد این ورزش شده‌اند تاکید کرده است.او به talkSPORT گفت: “این نسل جدیدی که در راه است، فکر می کنم احتمالا اثر لوئیس همیلتون است.”این افراد، مانند لاندو نوریس، زمانی که لوئیس در حال کسب اولین عنوان جهانی خود بود، احتمالاً تنها 10 یا 12 سال داشتند.”من فکر می کنم این یک اثر ضربه ای از آن است، اما در سطح جهانی F1 واقعاً در چند سال گذشته قوی شده است و این افراد فقط ستاره های بزرگ هستند، همه آنها، بنابراین دیدن آن خوب است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x