اخبارانگلیسمرسدسمسابقات 2022

لوئیس همیلتون: امروز همه چیز را دادم

لوئیس همیلتون پس از یک رانندگی شگفت‌انگیز به سمت جایگاه سوم در گرندپری بریتانیا ، می‌گوید مرسدس یک قدم به فراری و ردبول نزدیک‌تر شده است.

گرندپری بریتانیا ممکن است اولین مسابقه فصل 2022 باشد که مرسدس بنز می‌تواند به طور واقع بینانه برای پیروزی بجنگد. یک برد در نهایت اتفاق نیفتاد، اما لوئیس همیلتون عالی رانندگی کرد و در نهایت جایگاه سوم را بدست آورد.

لوئیس همیلتون پس از آن گفت: «امروز همه چیز را به آن دادم.من سعی می کردم آن فراری ها را تعقیب کنم، اما به کارلوس تبریک می گویم. آنها امروز برای ما خیلی سریع بودند.در نهایت من در میان آن نبرد با چکو [پرز] بودم. آن بچه ها امروز برای من خیلی سریع در مسیر مستقیم بودند.”اما من بسیار سپاسگزارم برای کار سختی که تیم برای ارتقای اینجا انجام داد. ما یک قدم به آنها نزدیکتر شده ایم. بنابراین ما باید به فشار آوردن ادامه دهیم»

لوئیس همیلتون بیشتر زمان مسابقه را در تعقیب فراری های کارلوس ساینز و چارلز لکلرک گذراند، اما در نهایت پس از بیرون آمدن یک خودروی ایمنی، موقعیت خود را به سرجیو پرز از دست داد. او توضیح می دهد که ردبول همچنان در مسیرهای مستقیم برتری قابل توجهی دارد.

من در حال تعقیب، تعقیب و تعقیب بودم، و سرعت در هر دو مجموعه لاستیک عالی بود. اما در نهایت کار کمی سخت بود.هنگامی که یک ردبول را پشت سر می گذارید، آنها در مسیرهای مستقیم بسیار سریع هستند. بنابراین ما باید برخی بهبودها را انجام دهیم.اما این یک امتیاز بزرگ برای ما است که روی سکو قرار بگیریم.

خوشحالم که همه از تصادف بزرگ در ابتدای روز در امان بودند.ما به تلاش خود ادامه می دهیم. بیایید به تلاش خود ادامه دهیم تا بهترین باشیم.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x