اخبارفراری

فراری تایید کرد که ماتیا بینوتو از سمت مدیر تیم استعفا داده است

فراری اعلام کرده است که ماتیا بینوتو در پایان سال از سمت خود به عنوان مدیر تیم فراری کنار می رود و به هفته ها گمانه زنی پایان می دهد.

فراری همراه ماتیا بینوتو پس از به چالش کشیدن فصول 2020 و 2021، از ورود قوانین جدید فرمول یک استفاده کرد تا به عنوان یک نیروی پیشرو ظاهر شود – با رانندگان چارلز لکلرک و کارلوس ساینز در افتتاحیه سال 2022 در بحرین، یک نتیجه را به دست آورد.

با این حال، پس از چند موفقیت بیشتر در اوایل فصل، چالش‌های قهرمانی لکلرک و فراری از طریق ترکیبی از غیرقابل اعتماد بودن، ترکیب‌های استراتژی و اشتباهات راننده – همراه با بی‌رحمی رقیب ردبول، از مسیر خارج شدند.

گزارش‌های اولیه مبنی بر تغییر ساختاری در رسانه‌های ایتالیایی توسط فراری تکذیب شد ، اما گمانه‌زنی‌های بیشتری پس از پایان فصل ابوظبی منتشر شد و اسکودریا صبح روز سه‌شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد تا تایید کند که ماتیا بینوتو استعفا داده است.این تیم افزود که “فرایند شناسایی مدیر تیم جدید اسکودریا فراری در حال انجام است و انتظار می رود در سال جدید نهایی شود.”بینوتو گفت: «با تأسفی که این امر مستلزم آن است، تصمیم گرفتم همکاری خود را با فراری به پایان برسانم.

من شرکتی را ترک می کنم که دوستش دارم و 28 سال است که بخشی از آن بوده ام، با آرامشی که ناشی از این باور است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده انجام داده ام.من یک تیم متحد و در حال رشد را ترک می کنم. تیمی قدرتمند و آماده، مطمئنم، برای رسیدن به بالاترین اهداف، که برای آن بهترین ها را برای آینده آرزو می کنم. فکر می کنم درست است که در این مقطع زمانی که این تصمیم برای من سخت بوده است، این قدم را برداریم.مایلم از تمام افرادی که در Gestione Sportiva این سفر را با من در میان گذاشتند، متشکل از مشکلات و همچنین از رضایت زیاد تشکر کنم.

بندتو ویگنا، مدیر عامل فراری افزود: مایلم از ماتیا به خاطر کمک های بزرگ او در طول 28 سال با فراری و به ویژه برای هدایت تیم به موقعیت رقابتی در سال گذشته تشکر کنم.”در نتیجه، ما در موقعیتی قوی هستیم که چالش خود را، مهمتر از همه برای طرفداران شگفت انگیز خود در سراسر جهان، برای کسب جایزه نهایی در ورزش موتوری تجدید کنیم.همه اینجا در اسکودریا و در جامعه بزرگتر فراری برای ماتیا آرزوی موفقیت در آینده دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x