اخبارفراریمسابقات 2022هلند

رانندگان فراری پس از قهرمانی در FP2 (تمرین دوم) گرندپری هلند می‌گویند : «بازگشت با احساس رقابت عالی است».

چارلز لکلرک و کارلوس ساینز از فراری پس از به ثمر رساندن امتیاز یک و دو در FP2 گرندپری هلند، بی سر و صدا از تمرین روز جمعه در زاندفورت با اعتماد به نفس بیرون آمدند

هر دو به دنبال یک گام به جلو برای جلسه تعیین خط گرندپری هلند در روز شنبه هستند.ساینز تنها 0.004 ثانیه پس از لکلرک در جایگاه دوم قرار گرفت پس از اینکه مرسدس بنز یک و دو را در FP1 به ثمر رساند.

در حالی که مکس ورشتاپن از ردبول اولین جلسه تمرین خود را به دلیل مشکلات گیربکس در روز جمعه در زاندفورت کوتاه کرد.

ساینز گفت: «این عالی است که با احساس رقابت برگشته‌ایم و در آخر هفته در اوج هستیم. همچنین ماشین به من اعتماد به نفس زیادی داد. من خوشبین هستم که به آخر هفته بروم، اما در عین حال محتاط هستم زیرا می دانم که همه می توانند ناگهان دو دهم را پیدا کنند و شما را شکست دهند.بازگشت به چنین مسیر چالش برانگیزی، همانقدر که نشان می‌دهد بسیار خوب است. من از رانندگی کردن در آنجا لذت بردم، حتی بهتر است وقتی به زمان هایی که ما آنجا انجام می دادیم نگاه کنید. احساس می‌کردیم بعد از یک آخر هفته سخت در اسپا به رقابت برگشته‌ایم، اما از اینکه همه سریع هستند – مک لارن، مرسدس، ردبول – بسیار شگفت زده شده‌ایم، همه ما در سه دهم ثانیه اختلاف داریم،اما من مطمئن هستم که همه چیز را برای فردا بسیار تنگاتنگ و هیجان‌انگیز می‌کند.»

لکلرک پس از یک جمعه موفق، اظهارات مشابهی را ارائه کرد، زیرا او یک چشم به رقابت فراری داشت – در حالی که ردبول هنوز خود را دست پر نشان می دهد – و خاطرنشان کرد که اسکودریا هنوز باید برای روز شنبه کمی کار برای کم فرمانی را انجام دهد.

لکلرک گفت: “کمی بهتر است، اما در پایان همه ما به شدت به هم نزدیک هستیم و هنوز هم کمی تعجب آور است که همه را نزدیک ببینیم، و فردا روز دشواری خواهد بود – اما ما مشتاقانه منتظر انجام این کار هستیم. یک قدم دیگر به جلو -امروز با تعادل ماشین خیلی راحت نبودم، بنابراین امیدوارم بتوانیم در مسیر درست کار کنیم و فردا گام دیگری برداریم.”او توضیح داد: «به طور کلی، تعادل بسیار مشکل بود، کمی کم فرمانی بود، تلاش برای چرخاندن ماشین، و سپس در خروج بسیار سریع بود، زیرا من به اندازه کافی ماشین را در گوشه و وسط نمی‌چرخانم. بنابراین باید روی آن کار کنیم، اما من مطمئن هستم که می‌توانیم برای فردا گامی رو به جلو برداریم.»در هلند، فراری قصد دارد از کسب دومین پیروزی خانگی ورشتاپن در هر فصلی که راننده ردبول به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در گرندپری پس از موفقیت در فرانسه، مجارستان و بلژیک است، باز دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x