اخبارمسابقات 2022هلند

راسل و همیلتون می گویند مرسدس پس از اولین روز قوی در پیست زاندوورت هلند، «جایگاه شیرین تری» با W13 پیدا کرده است.

مرسدس بنز شامل جورج راسل و لوئیس همیلتون – به هر حال در مقایسه با هفته گذشته در اسپا – از عملکرد خود در اولین روز دویدن در Zandvoort راضی بودند و معتقد بودند که W13 در مکان بسیار شیرین تری برای رقابت آخر هفته قرار دارد.

راسل راننده مرسدس در اولین جلسه تمرین، درست جلوتر از همیلتون، پیش از کسب مقام پنجم در تمرین دوم، پیشتاز بود. و بریتانیایی معتقد است که پیکان های نقره ای “در موقعیت نسبتاً خوبی” قرار دارند، زیرا او به بهبود فرم تعیین خط خود می اندیشد به این امید که به آنها سکوی بهتری برای رقابت در مسابقه بدهد.

“بهتر از اسپا!” حکم راسل در روز جمعه بود.

 در مقایسه با این زمان در هفته گذشته، فکر می‌کنم این مطمئن است – اما ماشین بهتر کار می‌کند، شکی در آن نیست. فردا نزدیک است، من فکر می کنم مک لارن سریع به نظر می رسد، حتی استون مارتین، و ما هنوز می دانیم که تعیین خط نقطه ضعف ماست.

فکر می کنم مسابقه به سمت ما خواهد آمد و فکر می کنم سرعت طولانی مدت ما قوی به نظر می رسد. اما می‌دانید که باید در موقعیت مناسب شروع کنید – اگر از ردیف سوم شروع کنیم، مبارزه برای اول یا دوم دشوار خواهد بود.او ادامه داد: «اما بیرون کمی مشکل است، زیرا صفحه زمان‌بندی کار نمی‌کرد، بنابراین ما نداشتیم – نمی‌دانم این برای تلویزیون هم همین‌طور است یا نه… ما واقعاً نمی‌توانستیم ببینیم. جایی که سرعت بلندمدت ما واقعاً در آن است، بنابراین من مطمئن هستم که همه امشب به آن می‌پردازند و سعی می‌کنند تا حد امکان داده‌ها را جمع‌آوری کنند، اما من احساس می‌کنم که در موقعیت نسبتاً خوبی هستیم.»

همیلتون اعتراف کرد: «این بسیار بهتر از یکشنبه من [در اسپا] است و حتی از جمعه هفته گذشته بسیار بهتر است. “بنابراین، این یک شروع مناسب برای آخر هفته بود، ما با ماشین در مکان بسیار شیرین تری فرود آمدیم، زیرا این مسیر بسیار متفاوتی است و بله، کار در حال پیشرفت است.

ما آنقدرها عقب نیستیم که دیدن آن عالی باشد، و ماشین احساس بدی ندارد. ما فقط باید به کار خود ادامه دهیم و خودرو از نظر عملکرد آنچنان بد احساس نمی‌کند – احتمالاً از نظر عملکرد مقدار زیادی بیشتر از این وجود ندارد، اما ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x