اخبارمرسدس
موضوعات داغ

خودرو فرمول یک مرسدس 2022، قاتل راننده است

به عقیده جرج راسل، تنش ها و بالا و پایین های شدید خودرو فرمول یک مرسدس باعث شده تا این خودرو غیر قابل کنترل شود و به تعبیر این راننده جوان، قاتل راننده باشد.

مرسدس w13 قاتل راننده است. بالا و پایین پریدن های مکرر خودرو و تنش های آن باعث شده تا این خودرو غیر قابل رانندگی باشد.

جرج راسل و لوئیس همیلتون دو راننده تیم مرسدس توانستند در مسابقه فرمول یک میامی به رده های پنجم و ششم دست پیدا کنند و نشان دادند که از نظر سرعت مسابقه ای فاصله زیادی با تیم های فراری و ردبول دارند.

تیم مرسدس در تمرین روز جمعه بسیار رقابتی تر به نظر میرسید اما با ورود به مسابقه همه چیز بدتر شد.

با این وجود راسل معتقد است که خودرو پتانسیل عملکردی بالایی دارد.

به نظر من خودرو قابلیت عملکردی بالایی دارد فقط هنوز راهی برای به کنترل در آوردن این پتانسیل پیدا نکرده ایم.

توتو وولف به خودرو امیدوار تر است اما زمانیکه به یک پیچ نزدیک میشوید و بالا و پایین پریدن های خودرو را تجربه میکنید، تازه متوجه روحیه قاتل بودن w13 خواهید شد.

در ادامه راننده مرسدس به این نکته اشاره کرد که خود تیم نیز از تغییر رفتار ماشین در روز مسابقه با تمرین روز جمعه متعجب شده بود.

فاصله زمانی راسل با راننده فراری، چارلز لکلرک در روز جمعه نزدیک دو دهم ثانیه بود اما این فاصله در روز مسابقه به بالای نیم ثانیه رسیده بود. با وجود اینکه تیم مرسدس جمعی از بهترین مهندسان این صنعت را دارد اما هنوز از کنترل به نظر راننده جوان تیم مرسدس با توجه به عملکرد عالی فراری و ردبول، رده های پنجم و ششم بهترین جایگاه برای مرسدس فعلی است و حتی شاید در بعضی از پیست ها رده پایین تری هم کسب کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x