جیمز آلیسون (مدیر فنی مرسدس): بال جلوی جدید البته برای این طراحی شده است که خودرو را سریعتر کند.
جیمز آلیسون، مدیر فنی مرسدس بنز میگوید: «به نظر میرسید بال جلوی جدید همان کاری را که ما انتظار داشتیم انجام میدهد و امیدواریم در پیستهایی که طیف وسیعتری از پیچهای آهسته دارند، بیشتر به ما کمک کند».
مرسدس در گرندپری بریتانیا جلوی جدیدی را برای W14 معرفی کرد ، اما منجر به بهبود عملکرد آشکار، به ویژه در مسابقات تعیین خط نشد.
با این حال، مدیر فنی تیم جیمز آلیسون می گوید که در واقع نشانه های امیدوارکننده ای از خود نشان داده است.
آلیسون در ویدئوی خلاصه مرسدس پس از مسابقه گفت: “بالجلو جدید البته برای این طراحی شده است که ما را سریعتر پیش ببریم، به همین دلیل است که ما همه کارهایمان را انجام میدهیم.”
ویژگیهای خاص این بال جلوی جدید که ما در مورد آن هیجانزده هستیم، این است که باید تعادل و عملکرد خودرو را در محدوده کندتر پیچها بهبود بخشد.
اکنون، سیلورستون به چیزهای زیادی معروف است، اما پیچهای با سرعت آهسته یکی از آنها نیست.
چیزی که ما از سیلورستون به عنوان آرامش در نظر گرفتیم این است که در بخشهای کندتر مسیر، ما کاملاً رقابتی به نظر میرسیدیم. این یک تیک در جعبه این بال جلو جدید است.
«من حدس میزنم تنها زمانی که به مجارستان برسیم، که یک مسیر تقریباً کاملاً از چیزهای کندتر تشکیل شده است، مطمئناً با آن آشنا خواهیم شد.
بریتانیایی در پایان گفت: «نشانههای اولیه امیدوارکننده هستند، به نظر میرسد بال جلوی جدید همان چیزی را که ما انتظار داشتیم انجام میدهد و امیدواریم در پیستهایی که طیف وسیعتری از پیچهای آهسته دارند، بیشتر به ما کمک کند.