اخبارمرسدس

توتو وولف راه حل گراز دریایی یا “پورپویزینگ” ردبول برای مرسدس را رد کرد

توتو وولف ادعای ردبول مبنی بر اینکه مرسدس فقط باید ماشین خود را بالا ببرد تا از “پورپویزینگ” جلوگیری کند را رد می کند و می افزاید: “همه ماشین ها پرش دارند”.

به گزارش فرمول یک به نقل از سایت ستاره‌های نقره‌ای ؛ FIA وارد عمل شد تا راهی برای جلوگیری از جهش خودروهای فرمول 1 ،مخصوصا فراری و‌ مرسدس پیدا کند ، کریستین هورنر از ردبول و هلموت مارکو به شدت با ایده دخالت هیئت حاکمه مخالفت کردند.

آنها ادعا کردند که مرسدس می تواند به سادگی ارتفاع سواری خود را افزایش دهد تا از این اثر جلوگیری کند، اما این به قیمت از دست دادن سرعت آنها تمام می شود.

توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز به روزنامه Osterreich گفت که همه چیز به این سادگی نیست.

اتریشی گفت: «این یک نمایش ساده است.

من یک مطالعه قوی در پیش دارم، فراری بالاترین رتبه است، سپس ما هستیم و ردبول پایین ترین است.

«همه ماشین‌ها جهش دارند. این واقعیت که ما کند هستیم پس زمینه متفاوتی دارد. همانطور که با فراری می بینید، آنها سریع ترین هستند و بیشترین جهش را دارند.

وقتی از ولف پرسیده شد که آیا مرسدس فصل 2022 را حذف کرده است یا خیر، گفت:

واقعیت این است که ما خیلی عقب هستیم و باید آن را تحت کنترل داشته باشیم.

مقررات در سال آینده نیز به همین صورت باقی خواهد ماند، بنابراین هر توسعه ای که امروز ارائه می کنیم برای سال آینده نیز مهم است.ما قطعاً باید از بلوک های شروع بهتر خارج شویم.»توتو در پاسخ به این سوال که برای جورج راسل چه چیزی لازم است تا در اولین مسابقه خود پیروز شود،

گفت:اگر ماشینی به او بدهیم که بتواند با آن برنده شود.»

و در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق ممکن است این آخر هفته در سیلوراستون رخ دهد، اتریشی گفت که احتمال آن زیاد نیست.ما هنوز بسته ای برای آن نداریم. وولف در پایان گفت: اما ما هر کاری از دستمان بر می‌آید برای تغییر آن انجام می‌دهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x