اخبارمرسدس

توتو وولف برای مرسدس اخطار می فرستد: «آدم نیمه خالی لیوان».

توتو وولف می‌گوید مرسدس «ماه‌های زیادی از توسعه خود را از دست داده است» به دلیل گراز دریایی، بنابراین «برخوردار شدن با فراری و ردبول بسیار دشوار خواهد بود».

مرسدس در طول فصل 2022 با مشکلات زیادی روبرو بوده است، زیرا در نیم فصل اول ماشین آنها به اندازه کافی خوب نبود تا ردبول و فراری را به چالش بکشد.توتو وولف، رئیس تیم می‌گوید این مشکلات فقط باعث می‌شود مرسدس انگیزه بیشتری برای بازگشت به اوج داشته باشد.

این اتریشی گفت: “من مطمئن هستم که این سال سخت برای ایجاد انگیزه و انرژی مجدد در سازمان ضروری بود.”این باعث شد که به زمین برگردیم، و باعث شد از احساسی که در هنگام برنده شدن دارید، قدردانی کنیم.با این حال، وولف همچنین هشدار می دهد که مرسدس باید مطمئن شود که در سال 2023 اشتباهات مشابهی را مرتکب نمی شود.

ما در حال بررسی آن هستیم و فکر می‌کنیم که بهتر است مراقب باشیم زیرا یک فصل با ضربان قلب گذشته است و نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق بعد از فصل بعد و فصل بعدی بیفتد.بزرگ‌ترین مشکلی که تیم در سال 2023 با آن مواجه بود پدیده گراز دریایی بود که در بخش زیادی از فصل ماشین آنها را آزار می‌داد. همین موضوع بود که سرعت پیشرفت معمول مرسدس را کاهش داد.

ما از آن آگاه هستیم، مقررات تغییر کرد و ما اشتباه کردیم، اما همه ستون‌های دیگر همچنان پابرجا هستند.من یک مرد نیمه خالی لیوان هستم و هرگز باور نمی کنم کاری که انجام می دهیم به اندازه کافی خوب باشد. من اصلاً مطمئن نیستم که بتوانیم به جایگاهی برگردیم که برای قهرمانی رقابت کنیم.”زیرا باید اذعان کنید که رقابت قوی است، اما ما هر کاری که در توانمان باشد، انجام خواهیم داد تا اهدافمان را بالا بگذاریم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.ما ماه‌های زیادی از توسعه را از دست دادیم، زیرا قبل از اینکه بتوانیم عملکرد را به خودرو بازگردانیم، باید مشکل گراز دریایی را حل می‌کردیم، زیرا هرچه از نظر نیروی رو به پایین اضافه کردیم به جایی نرسید، رانندگان نمی‌توانستند آن را احساس کنند.حتی غیر قابل پیش بینی تر شد و جهش بدتر شد. بنابراین با در نظر گرفتن یک تاخیر 6 ماهه در ارائه عملکرد خودرو، رسیدن به رقابت در برابر فراری و ردبول بسیار دشوار خواهد بود.

ولف در پایان گفت: “و ما دوی 100 متر را با فاصله 10 متر پشت سر همه شروع کرده ایم، بنابراین فقط باید سریعتر بدویم و این سازمان تمام آنچه را که برای دویدن سریعتر لازم است در اختیار دارد.”

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x