اخبارمرسدسمسابقات 2022هلند

توتو ولف توضیح می دهد که چرا مرسدس همیلتون را پیت استاپ نکرد

در گرندپری هلند ، لوئیس همیلتون اساساً یک اردک نشسته روی لاستیک‌های مدیوم ​​قدیمی‌تر و مکس ورشتاپن روی تایرهای سافت تازه پشت سر او بود. توتو ولف مدیر مرسدس توضیح می دهد که چه اتفاقی افتاده است.

لوئیس همیلتون در حال گرفتن مکس ورشتاپن در گرندپری هلند، قبل از بیرون آمدن خودروی ایمنی بود. سپس ورشتاپن برای لاستیک‌های سافت تازه وارد میدان شد، در حالی که مرسدس تصمیم گرفت لوئیس را با مدیوم‌های قدیمی‌تر در پیست رها کند، به این امید که او بتواند جایگاه اول را در دورهای پایانی مسابقه حفظ کند.

با این حال، تیم جورج راسل را برای نرم افزارهای تازه وارد میدان کرد و در نهایت لوئیس توسط ورشتاپن، راسل و لکلرک گرفته شد و مسابقه را در جایگاه چهارم به پایان رساند.

این انگلیسی واضح است که خوشحال نبود و از طریق رادیو به تیم ابراز ناامیدی کرد.لوئیس گفت: «باورم نمی‌شود که شما بچه‌ها با من برخورد کنید، نمی‌توانم به شما بگویم که چطور هستم.»

پس از مسابقه، رئیس تیم توتو ولف تصمیمات مرسدس را توضیح داد.ما صبح بحث کردیم که آیا برای پیروزی در مسابقه ریسک می کنیم؟ بله، ما در حال ریسک کردن هستیم.

او یک لاستیک داشت که پنج دور از متوسط ​​گذشته بود. حفظ موقعیت کار درستی بود. در پایان، برای او نتیجه ای نداشت، اما من ترجیح می دهم ریسک بردن با لوئیس را بپذیرم تا اینکه دوم و سوم شوم.

لوئیس جلوتر بود، بنابراین شما همیشه با تماس مشکل دارید. شما می توانید دو کار انجام دهید، یا می توانید لوئیس را پیت کنید و موقعیت خود را در برابر ورشتاپن از دست بدهید و جورج را کنار بگذارید. می توانید هر دو را کنار بگذارید –  بنابراین ارزش ریسک کردن را داشت.

اگر این کار را انجام دهید (هر دو را کنار بگذارید) هر دو را روی یک لاستیک قدیمی خواهید داشت، اما این امر دوم و سوم را تضمین می کرد و ما برای پیروزی با لوئیس مسابقه نمی دادیم.

توتو همچنین اضافه کرد که قرار دادن هر دو راننده روی لاستیک های نرم یک اشتباه بوده است.من فکر می کنم ردبول آنقدر سرعت مستقیم دارد که همه با یک لاستیک بیرونی هیچ راهی برای برنده شدن وجود ندارد.فکر می‌کنم می‌توانیم به نکات مثبت نگاه کنیم و این همان چیزی است که من با لوئیس صحبت کردم، چیزهای مثبت خیلی بیشتری وجود دارد.”البته دوم و چهارم آزاردهنده است، اما ما احساس کردیم که ماشین مسابقه خوبی در اینجا داریم. این مهمترین چیز است و شما باید در جایی که ما هستیم، ریسک کنید ».

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x