اخبارسنگاپورفراریمسابقات 2022

به‌روزرسانی‌های فراری برای سنگاپور با برنامه‌ریزی‌های بیشتری برای آینده – در راه است

فراری که ظاهراً با نمایش خود در مونزا خود جوان شده است، اکنون ظاهراً در حال برنامه‌ریزی دو ارتقاء دیگر در سال 2022 است که اولین مورد برای سنگاپور است.

فراری اکنون چالش قهرمانی خود را در سال 2022 عملاً به پایان رسیده است، با این شانس که امیدهای آنها برای کسب اولین عنوان رانندگان از سال 2007 در همان اوایل سنگاپور از بین برود.

اما در حالی که در بسیاری از فصل‌ها، اشتباهات تیمی و در برخی مواقع به ردبول اجازه می‌داد تا فراری را کنار بگذارد، در دورهای اخیر به نظر می‌رسد که ردبول در مسافت مسابقه نیز از برتری واقعی سرعت نسبت به فراری برخوردار بوده است.

گرندپری بلژیک بسیار پایین بود، جایی که مکس ورشتاپن شش دهم سریع‌تر از سریع‌ترین فراری در مسابقات مقدماتی بود، قبل از اینکه در روز مسابقه کاملاً مسلط شود.

در آن زمان این ترس وجود داشت که فراری بتواند در مسابقه خانگی خود، گرندپری ایتالیا، با شکستی مشابه روبرو شود، زیرا مونزا به اسپا می‌پیوندد تا یک پیست پر سرعت و کم نیروی پایین باشد.

اما، در حالی که ورشتاپن برنده مسابقه شد، با اختلافی که بدون خودروی ایمنی برای به پایان رساندن مراحل کار راحت بود، فراری مطمئناً بسیار رقابتی تر از اسپا بود، زیرا روز شنبه از طریق چارلز لکلرک در جایگاه اول قرار گرفت.

بنابراین، این جرقه ای به فراری داده است که برای بالا بردن روحیه در مارانلو لازم بود، زیرا آنها همچنان به سرمایه گذاری در کمپین 2022 ادامه می دهند.

آنها گزارش می دهند که برای سنگاپور ارتقاء سطح زمین و بال ها ارائه خواهد شد، با گرندپری سنگاپور “به عنوان یک فرصت عالی” برای پایان دادن به بردهای ورشتاپن در 5 به عنوان اکشن فرمول یک برای اولین بار به پیست خیابان مارینا بی بازگشت.

و ظاهراً این به‌روزرسانی نهایی فراری نیست، زیرا Motorsport.com ادعا می‌کند که فضای کافی در سقف بودجه برای حذف دو مورد از آنها وجود دارد.

در این گزارش از مکزیک به عنوان مکانی برای معرفی دومین ارتقاء یاد شده است که به فراری سه مسابقه با خدمات خود می دهد.

Motorsport.com بیان می‌کند که تمرکز بخش فنی فراری اکنون به رقیب 2023 معطوف شده است، اگرچه اسکودریا با قدرتی در گام خود دوباره می‌خواهد قبل از پایان کمپین 2022 یک بار دیگر طعم پیروزی را بچشد.

ماتیا بینوتو، مدیر تیم گفت: «فصل تمام نشده است و ما به مبارزه برای پیروزی ادامه خواهیم داد.» وی افزود که فراری 2023 «به خوبی پیش می‌رود».

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x