اخبارمرسدس

بن سلیمان می گوید اگر همیلتون از ممنوعیت جواهرات اطاعت نکند جریمه هایی وجود دارد

محمد بن سلیمان ، رئیس FIA می‌گوید که از لوئیس همیلتون بسیار حمایت می‌کند و «واقعاً می‌خواست او عنوان هشتم را کسب کند»، اما «نمی‌توانید مردم را رها کنید زیرا آنها دوستان شما هستند».

لوئیس همیلتون و FIA در حال حاضر بر سر ممنوعیت جواهرات سازمان حاکم درگیر دعوا هستند. قبل از گرندپری میامی، FIA به لوئیس معافیت از محرومیت برای دو مسابقه بعدی اعطا کرد، اما او باید تمام جواهرات را به موقع برای گرندپری موناکو حذف کند. خوب، پس از مسابقه در میامی، بریتانیایی گفت از این کار پیروی نمی‌کند و اضافه کرد که در میامی «معافیت دریافت کرد» و «برای بقیه سال معافیت دریافت کرد». در مصاحبه اخیر با Sportsmail، از محمد بن سلیمان، رئیس FIA پرسیده شد که آیا FIA لوئیس را با این سرکوب هدف قرار داده است یا خیر. او پاسخ داد: هرگز.

پس از برزیل [گرندپری 2021 سائوپائولو] در حالی که در حال سوار شدن به هواپیما برای رفتن به خانه بود برای او بهترین آرزوها را داشتم. می‌توانید از توتو وولف بپرسید که چقدر حمایت کردم. من در آن زمان آزاد بودم چون رئیس نبودم. من واقعاً دوست داشتم که او عنوان هشتم را به دست آورد، زیرا رکوردها برای شکستن وجود دارند. مردم می گویند که من با حذف مایکل ماسی کاری را انجام دادم که لوئیس و توتو می خواستند. منظورم این است که من این کار را برای آنها انجام می‌دهم و سپس آن را در اختیار آنها قرار می‌دهم – معنی ندارد. «لوئیس برای بحث در مورد جواهرات، دکتری را در میامی دید – و حدس بزنید، او یک پزشک بریتانیایی بود. من فقط می گویم قوانین وجود دارد. این من نیستم که در مورد شایستگی علم تصمیم بگیرم – این برای پزشکان است. “من دوست دارم لوئیس یک الگو باشد، یک سفیر، تا پیام درستی را برای همه رانندگان جوان برای جلوگیری از یک تراژدی ارسال کند. ما باید از او در این هدف خوب استفاده کنیم.» بن سلیمان ادامه داد: “من عاشق جواهرات هستم، من کاملا آن را دوست دارم.” قبل از مسابقه جایزه بزرگ میامی، لوئیس گفت که سعی کرده با بن سلیمان تماس بگیرد تا درباره ممنوعیت صحبت کند، اما نتوانست. رئیس FIA از آن زمان به دلیل عدم پاسخگویی از همیلتون عذرخواهی کرده است. اما در ماشین چاره ای وجود ندارد. مردم می گویند [قوانین] قبلاً اجرا نشده است. از من نپرس چرا نه مردم می توانند از رژیم قدیم بپرسند که چرا چنین است.» سپس از او پرسیده شد که اگر لوئیس واقعاً از ممنوعیت در موناکو سرپیچی کند، چه اتفاقی خواهد افتاد. “این به او بستگی دارد. جریمه هایی وجود دارد که اعمال می شود. مثل این است که اگر شخصی در جاده ها سرعت بگیرد – نمی توانید جلوی او را بگیرید اما جریمه می شود، حتی اگر تصادفی باشد. “شما نمی توانید مردم را رها کنید زیرا آنها دوستان شما هستند. بن سلیمان در پایان گفت: باید یک قانون برای همه وجود داشته باشد و آن هم همین است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x