اخبارانگلیسفراریمسابقات 2022

“برای پیروزی خوب به نظر می رسید” – چارلز لکلرک می گوید پس از سقوط به جایگاه ۴ در پایان گرندپری بریتانیا “نمی تواند ناامیدی خود را پنهان کند”

چارلز لکلرک در گرندپری بریتانیا موقعیت خوبی داشت تا اولین پیروزی خود را پس از ملبورن در آوریل به دست آورد. این تا زمانی بود که اخیراً خودروی ایمنی شانس را به دست هم تیمی او کارلوس ساینز داد.

چارلز لکلرک شروع از جایگاه ۳ را آغاز کرد. بعد از یک‌تصادف بین ژو گوانیو و الکس آلبون .‌‌و جورج راسل و پرچم قرمز و همچنین مشکلی که برای خودروی مکس ورشتاپن به وجود آمد توانست از کارلوس ساینز سبقت بگیرد و پیشتاز مسابقه شود.

چارلز لکلرک در دور 31 از 52 اجازه عبور از کارلوس ساینز را گرفت ، اما زمانی که هشت دور بعد یک خودروی ایمنی فراخوانده شد، ساینز، لوئیس همیلتون و سرجیو پرز با یک پیت استاپ‌ به موقع با لاستیک‌های سافت جدید به میدان رفتند، و لکلرک روی لاستیک‌های مستعمل خود باقی ماند. مسابقه با پرچم سبز از سر گرفته شد و چارلز لکلرک را مجبور کرد قهرمانانه تلاش کند تا پرز و همیلتون را دفع کند. با این حال، او نتوانست در نهایت با یک جایگاه ۴ “ناامید” به خانه بازگشت.

لکلرک گفت: «قسمت آخر واقعاً از خودروی ایمنی به بعد درست نشد. “قبل از آن. ما بسیار سریع بودیم، فقط دور اول [جایی که لکلرک در شروع مجدد با پرز تماس گرفت] فکر کردم تمام شده است. بال جلویی را دیدم که پرواز می‌کند و فکر می‌کردم که “به نظر خوب نیست.”اما پس از آن، ما موفق شدیم تعادل مناسب را پیدا کنیم، کمی رانندگی را تغییر دادیم و همه چیز برای پیروزی خوب به نظر می رسید. اما بدیهی است که با خودروی ایمنی در انتها، ما تصمیم گرفتیم که ماشین اصلی را کنار بگذاریم و ماشین [در انتهایی] را که من و کارلوس بودیم، به میدان بیاوریم، و این برای من نتیجه ای نداشت، بنابراین یک ناامیدی بزرگ است.از سوی دیگر، این برای کارلوس عالی است، مطمئنم برای او یک رویا به حقیقت پیوسته است، اما نمی توانم ناامیدی خود را از مسابقه خودم نیز پنهان کنم. ناامید کننده است.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x