اخباراستون مارتینمسابقات 2023

استون مارتین اولین تیم فرمول یک است که تاریخ معرفی خودروی 2023 را اعلام کرد

استون مارتین اولین تیم فرمول یک است که تاریخ عرضه خودروی جدید 2023 خود را اعلام می کند.

فصل 2022 فرمول یک ممکن است تنها چند هفته پیش به پایان رسیده باشد، اما تیم ها در حال حاضر سخت در حال کار بر روی آماده سازی برای سال آینده هستند، با ماشین های جدید که ماه ها در حال توسعه هستند.

و استون مارتین اولین کسی است که اعلام می کند جهان چه زمانی اولین نگاه اجمالی از رقیب جدید خود را خواهد دید، با روکش هایی که قرار است در روز دوشنبه، 13 فوریه، ساعت 7 بعد از ظهر به وقت گرینویچ از خودرو – که AMR23 نامیده می شود، رونمایی شود.

معرفی در پایگاه سیلوراستون این تیم برگزار می شود، جایی که کار بر روی یک دفتر مرکزی کاملاً جدید 200 میلیون پوندی ادامه دارد، که مالک آن لارنس استرول امیدوار است به پیشبرد لباس سابق Racing Point به سمت جلو و در نهایت قهرمانی کمک کند. برنده شدن شکوهاستون مارتین در دو فصل اخیر در مسابقات قهرمانی سازندگان هفتم شده است و امیدوار است در سال 2023 یک گام بزرگ رو به جلو داشته باشد، به ویژه با وجود پرسنل جدید در تیم، از جمله مدیر فنی جدید دن فالوز، که شکار شده از ردبولAMR23 اولین استون مارتینی خواهد بود که توسط فرناندو آلونسو هدایت می شود و قهرمان دو دوره جهان پس از دو فصل حضور در آلپاین برای سال آینده به تیم ملحق خواهد شد.آلونسو با هم تیمی خود لنس استرول شریک خواهد شد و جایگزین سباستین فتل می شود که پس از ترک فراری دو سال را در تیم گذراند.آلونسو راننده سابق رنو، مک لارن و فراری امید زیادی به سال آینده دارد، زیرا اولین طعم ماشین آلات استون را در آزمون پس از فصل در ابوظبی در ماه نوامبر چشید.

آلونسو پس از پشت سر گذاشتن 97 دور در ماشین 2022 گفت: “خوب بود! تجربه بسیار خوبی بود. من احساس افتخار می کنم که برای چنین برند نمادینی رانندگی کنم.””این یک روز بسیار خاص بود، اولین سوار شدن در ماشین و تلاش برای احساس تفاوت ها [بین آلپاین و استون مارتین]. بدیهی است که ما دو روز پیش در اینجا مسابقه دادیم، بنابراین بسیار تازه است و بسیار مفید است.”من سعی کردم با همه مکانیک ها، مهندسان ملاقات کنم و [من] سعی خواهم کرد که نام های جدید زیادی را به خاطر بسپارم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x