اخباربلژیکمسابقات 2022

آب و هوای گرندپری بلژیک: بارش باران در رادار اسپا

فرمول یک از خواب تابستانی خود بیدار می شود و مستقیماً برای گرندپری بلژیک به اسپا می رود، جایی که باران می تواند باشد .

باران هرگز دور نیست. و در واقع، در پیش بینی گرندپری بلژیک 2022 وجود دارد.

پیش بینی آب و هوای جایزه بزرگ بلژیک 2022

جمعه، ۴ شهریور تمرین اول و دوم

از آنجایی که رانندگان پس از تعطیلات تابستانی به دنبال تکان دادن تار عنکبوت خود هستند، ممکن است مجبور شوند این کار را در شرایط مرطوب انجام دهند.

پیش‌بینی کنونی نشان می‌دهد که تمرین اول در خشکی تقریباً با دمای هوای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و نسیم ملایم خواهد کرد.احتمال جابه‌جایی باران در پایان جلسه وجود دارد، با خطر بیشتر بارش باران خفیف یا باران ملایم طولانی‌مدت در زمان تمرین دوم. پیش‌بینی می‌شود که این موضوع در طول جلسه باقی بماند.

شنبه، ۵ شهریور تمرین سوم و تعیین خط

بارش باران در طول شب و تا ساعات اولیه صبح ادامه خواهد داشت، قبل از اینکه تهدید بارندگی کاهش یابد و سپس نزدیک به تمرین سوم کاهش یابد، انتظار می‌رود که آن جلسه ابری اما خشک با دمای هوای 19 سانتی‌گراد و رطوبت 74 درصد باشد. ، با نسیم ملایم.

انتظار می‌رود که دما در زمان تعیین خط کمی افزایش یابد و به حدود 20 درجه سانتی‌گراد برسد، اگرچه باران پیش‌بینی نمی‌شود، با کاهش رطوبت به 66%. با احتمال بارش باران در حدود 20٪ در طول روز.

یکشنبه، ۶ شهریور – مسابقه

در روز مسابقه بیایید، آسمان صاف می شود و هر گونه تهدید طولانی باران محو می شود. چراغ ها در ساعت 15:00 به وقت محلی و 17:30 به وقت ایران خاموش شوند، شرایط آفتابی و نسیم ملایم با دمای هوا 21 درجه سانتیگراد و رطوبت 55 درصد به رانندگان خوش آمد می گوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x