اخبار

آئودی از سال 2026 به فرمول یک می‌پیوندد

سازنده آلمانی آئودی از فصل 2026 به عنوان تامین کننده واحد نیرو به مسابقات جهانی فرمول یک خواهد پیوست.

این امر پس از انتشار مقررات جدید واحد نیرو، که به طور خاص برای ایجاد امکان و جذابیت برای تازه واردان برای پیوستن به فرمول یک در سطح رقابتی طراحی شده بود، در اوایل این ماه منتشر شد.

واحدهای قدرت 2026 معماری فعلی موتور احتراق داخلی V6 را حفظ خواهند کرد، اما دارای قدرت الکتریکی افزایش یافته و سوخت 100٪ پایدار هستند، دو عاملی که آئودی می گوید کلید پیوستن آن بود.

آئودی – که بخشی از گروه فولکس واگن است – اضافه کرد که از برنامه‌های فرمول یک برای پایدارتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن پشتیبانی می‌کند، با سقف هزینه برای تولیدکنندگان واحدهای نیرو در سال 2023 معرفی شد و فرمول یک هدفی را تعیین می‌کند که تا سال 2030 کربن خالص صفر باشد.

استفانو دومنیکالی، رئیس و مدیرعامل فرمول یک که از سال 2014 برای فولکس واگن کار می کرد، گفت: “خوشحالم که آئودی را به فرمول یک ، یک برند خودروسازی نمادین، پیشگام و مبتکر فناوری خوش آمد می گویم.” این نشان دهنده قدرت عظیم ما به عنوان یک پلت فرم جهانی است که همچنان در حال رشد است.

همچنین این یک تشخیص بزرگ است که حرکت ما به سمت موتورهای هیبریدی با سوخت پایدار در سال 2026 یک راه حل آینده برای بخش خودرو است. 

همه ما مشتاقانه منتظر دیدن لوگوی آئودی در شبکه هستیم و در زمان مناسب جزئیات بیشتری را از آنها در مورد برنامه هایشان خواهیم شنید.

آئودی ورود خود را برای سال 2026 در یک کنفرانس مطبوعاتی در اسپا، قبل از گرندپری بلژیک در آخر هفته اعلام کرد که در آن رئیس هیئت مدیره AUDI AG Markus Duesmann، عضو هیئت مدیره توسعه فنی اولیور هافمن، Domenicali و FIA حضور داشتند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x