اخبارمرسدسمسابقات 2023

لوئیس همیلتون به مکس ورشتاپن فشار می آورد – “نمی توانم اشتباه کنم”

لوئیس همیلتون در مورد نحوه قرار گرفتن در جایگاه ورشتاپن در اوج صحبت می کند. شما هنوز یک کار برای ارائه دارید و نمی توانید اشتباه کنید

لوئیس همیلتون با اشاره به مکس ورشتاپن، به یاد می‌آورد که در اوج بودن و فشاری که کار با آن وارد می‌شود، چگونه بوده است. 

می توان به وضوح مکس ورشتاپن را دید که به مدت هجده ماه روی سکوهای فرمول 1 رفت و آمد می کند، به لطف ماشین فرمول یک شگفت انگیز ردبول. همیلتون آنجا بوده و این کار را نیز زمانی انجام داده است که مرسدس تنظیمات مناسبی برای ماشین خود داشت. 

از این رو، برای او آسان است که با شرایط و وضعیت ذهنی فعلی ورشتاپن ارتباط برقرار کند. همیلتون با مقایسه دو دنیای متفاوتی که در حال حاضر در آن هستند، می گوید:

هنگامی که بالای خودرو می‌روید و ماشین در این پنجره کار می‌کند، و ثابت می‌شود، بسیار آسان‌تر می‌شود که آن را در آن تنظیمات قرار دهید.
مثلاً وقتی با ماشینی مثل من هستید، همه چیز را امتحان می‌کنید، هر مجموعه و ترکیب متفاوتی را امتحان می‌کنید تا کمی عملکرد بیشتر داشته باشید.

دو فصل گذشته شاهد مبارزه همیلتون و تیم مرسدس بودیم. 

همیلتون در ادامه توضیح می دهد که وقتی بهترین ماشین را دارید و همه چیز روی آن با هماهنگی کامل کار می کند چگونه است.

اما وقتی عملکردی در دست دارید، لزوماً مجبور نیستید همیشه در طول تمرین انتخاب‌های مخاطره آمیزی داشته باشید تا آن نیم دهم اضافی را به دست آورید.
لازم نیست تا حد ممکن بدنه را فشار دهید، موتور را روی لبه دما قرار دهید زیرا کمی فضای تنفس دارید.
سپس مجبور نیستید تایرها را به سختی فشار دهید، بنابراین می توانید کمی بیشتر بلند کنید و حرکت کنید، که در نهایت به معنای توقف طولانی تر است. همه این چیزهای مختلف ترکیب می شوند و هر چه بیشتر آن را تمرین کنید، آسان تر می شود.
اما شما هنوز یک کار برای ارائه دارید، هنوز باید متمرکز باشید و هنوز نمی توانید اشتباه کنید، هنوز باید تصمیمات درست بگیرید و این با فشار زیادی همراه است.
برای من، تمرکز روی کار و تمرکز روی چیزهایی که می توانم کنترل کنم و اطمینان حاصل کنم که تیم به طور مداوم به جلو می رود، آسان بود.
من هرگز از آن خسته نشدم و راحت نبودم. وقتی می دانید ماشینی دارید که می توانید با آن رقابت کنید، احساس بسیار خوبی است.»

با آمدن به سناریوی فعلی با همیلتون و تیمش، او اظهار می کند که از چالش ها لذت می برد و آنها برای پیروزی نجنگیده اند. 

از دیدگاه ما، ما می دانیم که برای پیروزی نمی جنگیم، بنابراین امیدواریم که بتوانید در آخر هفته کمی جادو پیدا کنید.
هر تصمیم کوچک، هر موقعیتی که در مسابقات انتخابی به دست می‌آورید، این تفاوت را ایجاد می‌کند و من می‌گویم که در کوتاه‌مدت از این کار بیشتر لذت برده‌ام.»

مرسدس و همیلتون سعی کرده‌اند با چندین تغییر و ترکیب روی ماشین کار کنند تا آن نقطه شیرینی را پیدا کنند که همه چیز همانطور که باید کار کند. اخیراً، دیدیم که مرسدس ساید بادهای پهن تری را به خودروی فرمول یک خود در موناکو اضافه کرده است. در حالی که همیلتون توصیه نکرد، اما او پیشنهاد کرد که یافتن راه‌اندازی مناسب و اجرای آن یک فرآیند طولانی است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x