اخبارفراری
موضوعات داغ

ما باید پاسخ دهیم “بینوتو از فراری می خواهد که به دومین برد متوالی ورشتاپن پاسخ دهد“

ماتیا بینوتو، مدیر تیم فراری، پس از اینکه مکس ورشتاپن دومین برد متوالی خود را در روز یکشنبه در میامی به دست آورد، از تیم خواسته است تا ردبول را پشت‌سر بگذارند.

در حالی که اسکودریا در هر دو قهرمانی پیشتاز است، برتری سازندگان آنها تنها به شش امتیاز کاهش یافته است و چارلز لکلرک تنها 19 امتیاز از ورشتاپن در جدول رده بندی رانندگان جلوتر است. بعد از مسابقه، بینوتو عملکرد تیمش را تشریح کرد، که کارلوس ساینز توانست با مهار سرجیو پرز سوم شود .

او گفت: “ما نمی توانیم کاملاً از مسابقه میامی راضی باشیم، زیرا اگرچه خودروی ما رقابتی بود، اما رقبای ما در هر دور چند دهم سریعتر از ما بودند.

“اگر شما در نظر بگیرید که ما با چند امتیاز از اینجا به خانه می‌گیریم، نمی‌توانیم خیلی ناامید باشیم، با توجه به اینکه در هر دو دوره قهرمانی پیشتاز هستیم، اما واضح است که اکنون باید به ردبول پاسخ دهیم. ما مشتاق انجام کار هستیم و هنوز مسابقات زیادی در پیش است.»

بینوتو خاطرنشان کرد که ردبول، بروزرسانی‌هایی را برای ایمولا به ارمغان آورد، در حالی که فراری یک بسته ارتقاء کوچک را به میامی آورد، و همچنین ردبول در ریسک عملکرد پیشتاز است – اما با توجه به فصل طولانی و جنگ توسعه، تعادل ممکن است دوباره تغییر کند.

درست است که ردبول ماشین خود را بهبود بخشیده است، آن را از همان ابتدای فصل بهبود بخشیده است. اگر به دو مسابقه آخر نگاه کنیم، شاید آنها در هر دور یکی دو دهم سریعتر به نظر می رسیدند. شکی نیست که برای حفظ سرعت باید خودمان را با ارتقاهای جدید توسعه دهیم.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x