۶. ایمولا ، ایتالیا ۲۰۲۳اخبارمسابقات 2023

مسابقه فرمول یک ایتالیا در ایمولا لغو شد(به خاطر سیل و بارندگی شدید)

انجمن فرمول یک می خواهد افکار خود را به مردم و جوامع آسیب دیده از رویدادهای اخیر در منطقه امیلیا رومانیا ارسال کند. ما همچنین می‌خواهیم از کار خدمات اورژانسی که هر کاری که می‌توانند برای کمک به نیازمندان انجام می‌دهند قدردانی کنیم

پس از گفتگو بین فرمول یک ، رئیس FIA، مقامات ذیصلاح – از جمله وزرای مربوطه، رئیس باشگاه اتومبیلرانی ایتالیا، رئیس منطقه امیلیا رومانیا، شهردار شهر و مروج – تصمیم گرفته شده است.تا آخر هفته گرندپری در ایمولا ادامه پیدا نکند.

این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که امکان برگزاری ایمن این رویداد برای هواداران، تیم ها و پرسنل ما وجود ندارد و با توجه به شرایطی که شهرها و شهرستان های منطقه با آن مواجه هستند، این کار درست و مسئولانه ای است. اعمال فشار بیشتر بر مقامات محلی و خدمات اضطراری در این زمان دشوار درست نیست.

استفانو دومنیکالی، رئیس و مدیرعامل فرمول یک، گفت: “این یک تراژدی است که ببینم چه بر سر ایمولا و امیلیا رومانیا آمده است، شهر و منطقه ای که من در آن بزرگ شدم، و افکار و دعاهای من با قربانیان این حادثه است. سیل و خانواده ها و جوامع آسیب دیده.

می‌خواهم قدردانی و تحسین خود را از خدمات اورژانسی باورنکردنی ابراز کنم که خستگی ناپذیر برای کمک به کسانی که به کمک نیاز دارند و کاهش وضعیت کار می‌کنند – آنها قهرمان هستند و کل ایتالیا به آنها افتخار می‌کند.

تصمیمی که گرفته شده برای همه در جوامع محلی و خانواده فرمول یک تصمیم درستی است، زیرا ما باید ایمنی را تضمین کنیم و بار اضافی برای مقامات ایجاد نکنیم در حالی که آنها با این وضعیت بسیار وحشتناک برخورد می کنند.

محمد بن سلیم، رئیس FIA گفت: افکار من و تمام خانواده FIA با کسانی است که از وضعیت وحشتناک منطقه امیلیا رومانیا متاثر شده اند. در حال حاضر امنیت همه افراد درگیر و تلاش‌های بهبودی اولویت اصلی است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Stkmanvil-king

ببخشید الان که این مسابقه داره انجام میشه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x