اخبارفراریمسابقات 2024

فراری از خودروی جدید SF-24 پیش از فصل 2024 رونمایی کرد

فراری با به نمایش گذاشتن رقیب جدید ، خودروی sf-24 را برای فصل جدید مسابقات فرمول یک معرفی کرد

فراری جدید به طور شگفت‌انگیزی از رنگ قرمز تیره‌ای برخوردار است و خودرویی است که فراری امیدوار است در تلاش برای اولین قهرمانی سازندگان خود از سال 2008 و اولین قهرمانی رانندگان از سال 2007، به رقابت‌های قهرمانی بازگردد.

چارلز لکلرک و کارلوس ساینز برای چهارمین فصل متوالی در سال 2024 به عنوان هم تیمی باقی خواهند ماند، اگرچه اخبار پیوستن لوئیس همیلتون به فراری در سال آینده بر روند جدید کمپین غالب بود .

در واقع، همیلتون تصمیم گرفته است به همکاری طولانی مدت خود با مرسدس به نفع انتقال به مارانلو پایان دهد و این ساینز است که مجبور خواهد شد راه را برای هفت بار قهرمان جهان باز کند، با اینکه لکلرک اخیرا قرارداد جدیدی را امضا کرده است.

واسور در مراسم رونمایی گفت: «ارائه یک خودروی جدید برای اولین بار به جهان همیشه برای من و رانندگان لحظه بسیار هیجان انگیزی است، حتی اگر همه ما از قبل به لحظه ای فکر کنیم که با خودروهای خود روبرو خواهیم شد.

امسال، ما باید از جایی که در پایان فصل گذشته متوقف شدیم، زمانی که دونده ثابت پیشتاز بودیم، با هدف پیشرفت مداوم در همه زمینه ها، شروع کنیم.

طولانی‌ترین فصل فرمول 1 در انتظار ما است و چارلز، کارلوس و من همگی موافقیم، ما باید در نحوه مدیریت مسابقات بالینی تر و موثرتر باشیم و انتخاب‌های جسورانه داشته باشیم تا در هر گرندپری بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x