آذربایجاناخبارفراریمسابقات 2022

بینوتو دی ان اف شدن خودروهای فراری را نگران کننده می خواند زیرا فراری 80 امتیاز از ردبول عقب افتاده است

فراری درست پیش نرفت، به طوری که چارلز لکلرک در سه مسابقه اخیر از دو DNF مربوط به واحد قدرت رنج برد، در حالی که کارلوس ساینز نیز پس از یک مشکل هیدرولیک در آذربایجان نتوانست به پایان برسد. و رئیس تیم ماتیا بینوتو اعتراف کرده است که علاوه بر ناامیدی از DNF دوگانه در خیابان‌های باکو، مسائل مربوط به قابلیت اطمینان در حال حاضر هر دو قهرمانی را در خطر قرار داده.

فراری قهرمانی سازندگان را تا اسپانیا رهبری می کرد، تا زمانی که تیم ردبول خودروهای خود را احیا و بازسازی کرد، تیمی که به نظر می رسد نگرانی های مربوط به قابلیت اطمینان اولیه فصل خود را بالا برده است. اما در حالی که گاوها به پنج پیروزی متوالی دست یافته‌اند، واحد قدرت فراری با DNF‌ها نه تنها برای اسب‌های پرانسینگ بلکه برای تیم‌های مشتریانشان در باکو نیز مشکل ساز است.

بینوتو هنگام مواجهه با رسانه ها در باکو گفت: «قابلیت اطمینان همیشه یک عامل، یک عامل کلیدی در نبرد [قهرمانی] همراه با عملکرد است. فکر می‌کنم به‌عنوان یک تیم، مطمئناً در زمستان سال گذشته تلاش زیادی برای توسعه ماشین کردیم. ما ثابت کردیم که هنوز به طور کامل قابل اعتماد نیستیم، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

اما از آنجایی که فکر می‌کنم در شروع فصل سرخوشی نداشتیم، اکنون هم ویران نخواهیم شد. تیم متمرکز خواهد ماند و سخت تلاش می کند تا به این مسائل رسیدگی کند تا ما را برای آینده قوی تر کند.”

واحد قدرت لکلرک به مشکل خورده بود و اینکه آیا این توقف مربوط به موضوع مسابقه جایزه بزرگ اسپانیا بود که باعث شد که از رهبری آن مسابقه کناره گیری کند، توجهی نمی کرد. او تایید کرد که مشکل هیدرولیک Sainz ارتباطی ندارد، و دوباره بر تعهد تیمش مبنی بر اینکه در تلاش برای یک پکیج قابل اطمینان تر، سنگ تمام نگذارند، تاکید کرد.”ما کمی زمان خواهیم برد تا تجزیه و تحلیل کنیم، بفهمیم و شاید برخی از آن [مسائل] مانند رویدادهای گذشته باشد، شاید هم نه. من هنوز نمی دانم.

ما قطعاً باید مشکل را برطرف کنیم، واحد نیرو خود را برای آینده قوی‌تر کنیم… در حال حاضر خیلی زود است، موتورها و واحدهای نیرو به مارانلو بازخواهند گشت، ما تجزیه و تحلیل و بررسی خواهیم کرد. من تقریباً مطمئن هستم که ما به عنوان یک تیم راه حلی پیدا خواهیم کرد. آن تیم ثابت کرده است که می تواند مشکلات را حل کند.»

در مورد تیم های مشتری، در روزی که ژو گوانیو برای سومین بار در چهار مسابقه برای آلفارومئو بازنشسته شد، کوین مگنوسن نیز در هاس مجهز به فراری با مشکلی شبیه به واحد قدرت کنار رفت. روی کاغذ، چهار مشکل بالقوه مشکل‌ساز به نظر می‌رسند، اما خط نقره‌ای این است که به بینوتو و تیمش داده‌های بیشتری برای استخراج می‌دهد.”من فکر می کنم ما باید آن [DNFs] را تجزیه و تحلیل کنیم، فکر می کنم یکی از ژو ممکن است به اجزای تامین ما مربوط نباشد، اما دوباره باید به آن نگاه کرد. به طور کلی، هر آنچه در آنجا اتفاق می افتد همیشه مفید است… به همین دلیل است که ما تیم های مشتری را تامین می کنیم. نه برای تجارت – برای اقتصاد عالی نیست – بیشتر برای داشتن بازخورد فنی است.بنابراین آنچه در حال رخ دادن است مطمئناً مفید است و ما به همان اندازه برای تجزیه و تحلیل این مؤلفه‌ها زمان صرف می‌کنیم، همان‌قدر که در مورد قطعاتی که روی اتومبیل‌های قرمز نصب می‌شوند، وقت می‌گیریم.»

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x