اخبارردبولمسابقات 2022هلند

مکس ورشتاپن می‌گوید پیروزی در گرندپری هلند پس از غلبه بر درام خودروی ایمنی و تهدید مرسدس، “پاداش فوق العاده ای” بود

مکس ورشتاپن گفت که پیروزی او در گرندپری هلند 2022 با توجه به چالش‌هایی که در راه چهارمین برد متوالی خود باید بر آن غلبه می‌کرد شیرین‌تر شد.

راننده روز مکس ورشتاپن با اختلاف 0.021 ثانیه نسبت به چارلز لکلرک در جایگاه اول تعیین خط قرار گرفت، اما در مسابقه مجبور شد با مرسدس بنز مبارزه کند، مرسدس که با سرعت برتر خود در با تایر هارد تهدید می کرد. تیرهای نقره ای توسط یک خودروی ایمنی مجازی کمرنگ شد، قبل از اینکه لوئیس همیلتون در اواخر راه اندازی مجدد خودروی ایمنی، برتری را به ورشتاپن از دست داد – راننده مرسدس مسابقه را با مجموعه ای از مدیوم ها پایان داد در حالی که ورشتاپن ترجیح داد به تایرهای سافت روی بیاورد.

مکس ورشتاپن گفت: “بله، مسابقه ساده ای نبود، بنابراین فکر می کنم برنده شدن در مسابقه بسیار لذت بخش است.” ما واقعاً نتوانستیم استراتژی مورد نظر خود را تا انتها انجام دهیم. این کار را تا آخرین خودروی ایمنی کمی برای ما دشوارتر کرد، زیرا فکر می‌کنم در تایر سافت کمی رقابتی‌تر بودیم. اما مطمئناً با آن خودروی ایمنی اواخر، ما می‌توانیم به لاستیک ترجیحی، یعنی تایر سافت ، برگردیم و می‌توانیم به صدر جدول برگردیم.

او ادامه داد: «فقط سخت بود. فکر می‌کنم نظراتم را در مورد آنچه که در مورد لاستیک‌ها می‌خواستم ارائه کردم، مثل اینکه گفتم از لاستیک سخت استفاده نکنید، اما مجبور شدیم. از آنجایی که VSC(خودروی ایمنی) کمی تاسف بار ظاهر شد، سپس ما بیرون رفتیم و به وضوح در مقایسه با مرسدس در مدیوم، سرعت کمی در آن ترکیب سخت نداشتیم.«ماشین ایمنی بیرون آمد و دیگر راهی وجود ندارد که بتوانید روی لاستیک هارد بیرون بمانید. ما مجبور شدیم پیت کنیم، من آن را درخواست نکردم – شما باید به تیم خود نیز اعتماد کنید تا تماس‌های درست را برقرار کنند و آنها این کار را کردند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x