اخباراستون مارتین

سباستین فتل از ایده‌هایش بعد از بازنشستگی گفت

قرارداد سباستین فتل با تیم استون مارتین امسال به پایان می‌رسد و برنامه این راننده آلمانی برای آینده هنوز مشخص نیست.

سباستین فتل اعلام کرد دقیقا نمی داند بعد از پایان دوران حرفه ای اش چه کاری انجام خواهد داد اما معتقد است ایده های زیادی دارد.

دوران حرفه ای این ورزشکار در فرمول یک از سال 2007 شروع شد زمانی که با مصدومیت روبرت کوبیکا در تیم BMW در گرندپریکس آمریکا جایگزین او شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

فتل از آن زمان 280 مسابقه در تیم های تورو روسو، ردبول، فراری و استون مارتین انجام داده است.

این راننده آلمانی بین سالهای 2010 تا 2013 سی و چهار عنوان قهرمانی کسب کرد. قرارداد فتل پایان سال جاری میلادی به اتمام می رسد و او قبلاً اشاره کرده بود که کلید تمدید قرارداد، عملکرد خوب ماشین است.این راننده 34 ساله استون مارتین در این باره اظهارداشت: من در حال حاضر رانندگی می کنم و تا پایان سال قرارداد دارم.

هنوز تصمیمی برای تمدید نگرفته ام و این موضوع بستگی به این دارد که ماشین به چه اندازه قدرت داشته باشد و تیم چقدر پیشرفت کند.وی افزود: من مجبور نیستم دروغ بگویم. آینده من مسئله ای است که با آن سر و کار دارم.

حقیقت این است که من ایده‌های زیادی دارم به همین دلیل با افراد زیادی صحبت می‌کنم و به راحتی الهام می‌گیرم.فتل بدون تاکید برآنچه که در آینده اتفاق خواهد افتاد تمرکز خود را روی حال حاضر گذاشته است.وی گفت: خودم را تحت فشار نمی گذارم که آینده شغلی کاملی داشته باشم و نمی خواهم توقعات را برای یافتن یک مورد ایده آل افزایش دهم. من در فرمول یک چیزی را پیدا کرده ام که بابت آن خوشحالم، چیزی که می توانم با بهترین های جهان رقابت کنم. آینده همه چیز را درباره آنچه اتفاق می افتد مشخص می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x