اخبارمکلارن

دنیل ریکاردو جدایی زودهنگام از مک لارن را تایید کرد

دنیل ریکاردو تایید کرد که در پایان این فصل، یک سال قبل از پایان قرارداد اصلی خود، مک لارن را ترک می کند.

دنیل ریکاردو استرالیایی یک مسابقه برای مک لارن برنده شده است – در مونزا سال گذشته در حالی که او در خانه یک – دو را رهبری کرد – اما تا حد زیادی برای همبازی شدن با هم تیمی خود لاندو نوریس مشکل داشت و در حال حاضر با 19 امتیاز در رده دوازدهم مسابقات قهرمانی قرار دارد و 57 امتیاز از نوریس فاصله دارد.

با افزایش گمانه زنی ها در مورد آینده دنیل ریکاردو، مک لارن در مسابقات قهرمانی سازندگان از آلپاین عقب افتاد، و مک لارن معتقد است که با اسکار پیاستری قرارداد دارد، توافق برای فسخ زودهنگام قرارداد دنیل ریکاردو حاصل شده است.

دنیل ریکاردو گفت: این یک افتخار بود که در دو فصل گذشته بخشی از خانواده مک لارن ریسینگ بودم، اما پس از چندین ماه بحث با زاک و آندریاس، تصمیم گرفتیم قراردادم را زودتر با این تیم فسخ کنیم و در پایان توافق کنیم که راه خود را به طور متقابل جدا کنیم.

من برنامه های آینده ام را در زمان مناسب اعلام خواهم کرد، اما صرف نظر از اینکه فصل بعدی چه خواهد شد، پشیمان نیستم و به تلاش و کاری که برای مک لارن انجام دادم، به خصوص برد در مونزا، در فصل گذشته افتخار می کنم. من از کار کردن با همه در مک لارن چه در کنار پیست و چه در ووکینگ لذت بردم و تمام تلاشم را در مسیر و خارج از مسیر به کار خواهم بست زیرا از باقی مانده فصل با هم لذت می بریم.

من هرگز انگیزه بیشتری برای رقابت و حضور در ورزشی که خیلی دوستش دارم و مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی هستم، نداشتم.

اعتقاد بر این است که ریکاردو بازگشت به آلپاین را هدف قرار داده است – تیمی که در پایان سال 2020 برای پیوستن به مک لارن ترک کرد – اما ابتدا باید منتظر باشد تا وضعیت پیاستری حل شود. در غیر این صورت، هاس می تواند مقصد احتمالی این بازیکن 33 ساله در صورت ماندن در فرمول یک باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x