آلفارومئواخبارفرانسهمسابقات 2022

والتری بوتاس می‌گوید قابلیت اطمینان اولویت شماره 1 و یکی از نقاط ضعف کلیدی تیم آلفارومئو است، که تیم در گرندپری فرانسه با آن مقابله خواهد کرد.

والتری بوتاس از آلفارومئو گفته است که در حال حاضر اولویت شماره یک تیمش، رعایت مسائل مربوط به قابلیت اطمینان است – با این که فنلاندی همچنین ابراز امیدواری کرد که سیستم کلاچ جدید به بهبود دوره های او کمک کند، که از گرندپری فرانسه آخر هفته در پل ریکارد شروع می شود.

مشکلات قابلیت اطمینان در طول سال 2022 باعث ناامیدی مکرر آلفارومئو شده است، که اخیراً در اسپرینت در اتریش رخ داد، جایی که والتری بوتاس مجبور شد با یک “مشکل جزئی موتور” رانندگی کند – در حالی که توری خودروی هم تیمی ژو گوانیو در مسیر حرکت به سمت این خودرو قطع شد.

اما در حالی که او هنوز به اصلاحاتی که تیمش انجام داده بود “اطمینان 100%” نداشت، والتری بوتاس نسبت به کار در حال انجام در کارخانه آلفارومئو در سوئیس خوش بین به نظر می رسید.

او در پاسخ به سوالی درباره قابلیت اطمینان در روز پنجشنبه در پل ریکارد، گفت: “ما مطمئناً در حال پیشرفت هستیم.” من فکر می‌کنم که ما خیلی بهتر از ابتدای فصل روی خیلی چیزها هستیم.

ما هنوز 100% اعتماد نداریم زیرا مشکلات زیادی داشته ایم، اما برای مدت طولانی، این اولویت شماره یک در جلسات پس از مسابقه بوده است: قابلیت اطمینان و حمله و شناسایی مسائل قبل از وقوع.”بنابراین ما هر کاری که در توانمان باشد با منابع انجام می دهیم. و سپس ما به عنوان یک تیم با فراری بسیار نزدیک کار کرده ایم، زیرا همچنین مسائلی وجود دارد که مربوط به ساوبر نیست.

مشکلاتی وجود دارد که گاهی اوقات از جانب [تامین کننده واحد نیرو] فراری بوده است، بنابراین واقعاً هر دو طرف بوده است.

بوتاس در ادامه توضیح داد که یکی از این مشکلات مربوط به کلاچ بوده است – فراری برای این آخر هفته با یک تعمیر در سیستم کلاچ به فرانسه آمده است.

بوتاس گفت: «[شروع مسابقه] یک سازش بزرگ بود. ما معمولاً در شروع کار به طور متوسط ​​موقعیت‌های خود را از دست می‌دهیم و این عالی نیست زیرا خط هافبک آنقدر فشرده است که وقتی از کسی عقب می‌افتید و مثلاً 20 دور گیر می‌افتید، زندگی شما را آسان‌تر نمی‌کند.

بوتاس افزود: «ما در اینجا یک کلاچ جدید داریم. ما برای اولین بار آن را در عمل امتحان خواهیم کرد، اما این چیزی است که فراری مدت زیادی است روی آن کار کرده است و اکنون بالاخره ما چند قطعه جدید برای کلاچ داریم که باید از نوسانات ما جلوگیری کند.نقطه ضعف اصلی در نوسان بوده است، مخصوصاً مسیرهایی با چسبندگی کم، زمانی که نمی‌توانید با کلاچ کاملاً عمیق بروید، زمانی که باید کلاچ را بیشتر بلغزانید و نوسانات بیشتری وجود دارد. و سپس در نحوه گاز دادن و نحوه فرار شما ناسازگاری دارد.

در مسیرهایی با چسبندگی بیشتر، مشکل کمتری وجود دارد، زیرا می‌توانید با کلاچ کمی عمیق‌تر بروید و سپس به دلایلی نوسان کمتری وجود دارد.

و همچنین در ابتدای سال، ما قطعاً در بخش سخت افزاری کمی کمبود داشتیم، زیرا شکل پدال کلاچ، همه چیز کاملاً با آنچه در مرسدس به آن عادت داشتم متفاوت بود، بنابراین باید کاملاً کار می کردیم. اما اکنون سازگاری از نظر سخت افزاری به آنجا رسیده است.”در همین حال، بوتاس همچنین فاش کرد که آلفارومئو قصد دارد اولین ارتقاء بزرگ خود از زمان بارسلونا را به هانگارورینگ آخر هفته آینده بیاورد، زیرا این تیم به دنبال صعود بالاتر از P6 (جایگاه ۶)فعلی خود در رده بندی سازندگان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x