۳. ملبورن ، استرالیا ۲۰۲۳اخبارمرسدسمسابقات 2023

لوئیس همیلتون از سکوی “شگفت انگیز” ملبورن استقبال می کند و می گوید که فاصله گرفتن مرسدس از ردبول “سخت اما غیرممکن نیست”

لوئیس همیلتون پس از به ثمر رساندن اولین سکوی فصل برای خود و مرسدس، درباره یک گرندپری «دیوانه‌کننده» استرالیا فکر کرد و گفت: «شگفت‌انگیز» است که در مبارزه به سمت جلوی زمین قرار بگیریم.

لوئیس همیلتون در یک رویارویی بسیار دراماتیک در آلبرت پارک که با چندین خودروی ایمنی و پرچم‌های قرمز مشخص شده بود، دوم شد، او ردبول مکس ورشتاپن را دنبال کرد و آستون مارتین فرناندو آلونسو را دور نگه داشت.

بیشتر بخوانید: ورشتاپن اولین قهرمانی GP استرالیا را در میان درام عظیم ملبورن به دست آورد.

علیرغم ناامیدی جمعی مرسدس از هم تیمی جورج راسل که از مسابقه به دلیل خرابی ظاهری موتور بازنشسته شد ، لوئیس همیلتون پس فاصله را با صدر جدول کاهش داد و تأثیر نتیجه موفقیت آمیز آنها را ارزیابی کرد.

من باید اینجا در استرالیا و ملبورناز همه تشکر کنم. این هفته بهترین هفته را اینجا سپری کردم. هوا امروز شگفت‌انگیز بوده است و این پیست یا این شهر همچنان به نمایش عالی ادامه می‌دهد.» همیلتون گفت.


«[این] واقعاً برای جورج بدشانسی بود. از طرف ما، ما باید آن را بررسی کنیم، قابلیت اطمینان ما به طور کلی بسیار خوب بوده است. در غیر این صورت، کسب آن امتیازات امروز واقعا شگفت انگیز است. قطعاً انتظار نداشتم دوم شوم، بنابراین از این بابت بسیار سپاسگزارم.»

او در پاسخ به این سوال که با پیشرفت فصل چه احساسی در W14 دارد، ادامه داد: «هنوز در ماشین احساس ناراحتی می‌کنم، هرچند، ماشین هنوز هم نیست… من احساس نمی‌کنم به آن متصل باشم، بنابراین به بهترین شکل رانندگی می‌کنم.

من تا جایی که می‌توانم تلاش می‌کنم تا آن اتصال را ایجاد کنم، اما فکر می‌کنم این یک پروژه طولانی است، اما با این حال، ما در عملکرد پایین‌تر بوده‌ایم، در مقایسه با ردبول ها به وضوح در مسیری مستقیم قرار داریم. .

برای اینکه ما اینجا با استون مارتین مبارزه کنیم، در این مقطع از فصل شگفت‌انگیز است و ما باید به مبارزه ادامه دهیم. [یک] تشکر بزرگ، بزرگ از همه افرادی که در کارخانه هستند، بیایید به فشار آوردن ادامه دهیم. ما می توانیم این شکاف را ببندیم. سخت خواهد بود اما غیرممکن نیست.

از همیلتون در مورد پیام‌های رادیویی‌اش از اواسط مسابقه سؤال شد، زیرا او نشان داد که لاستیک‌های سختی که می‌دوید بعید است که به پرچم شطرنجی برسد.

اما او تاکید کرد: «قطعاً بلوف نمی زدم. راستش را بخواهید، من باید خیلی فشار می آوردم، درست در ابتدا برای اینکه مکس را پشت سر بگذارم و سپس فرناندو هل می داد. آنها بسیار بسیار سریع هستند.

فکر می‌کنم در نهایت، [آلونسو] امروز کمی سریع‌تر پشت سر من بود، اما من فقط توانستم او را نگه دارم، بنابراین واقعاً از این بابت سپاسگزارم. و همچنین، چه افسانه ای… ما یک قهرمان جهانی در پیش داریم، سه قهرمان جهان در بین سه قهرمان برتر، این فوق العاده است!»

این نتیجه، همیلتون را با 20 امتیاز در رده پنجم جدول رانندگان قرار می دهد ، در حالی که مرسدس بنز با 56 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی سازندگان قرار دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد حسین

بیشتر از اخبار مرسدس بزارین مخصوصا از بروز رسانیهای ماشین مرسدس بیشتر اطلاعات بدین ممنون میشم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x