۲۲. لاس‌وگاس ، آمریکا ۲۰۲۳اخبارفراریمسابقات 2023

ساینز پس از یک حادثه تمرینی ، 10 پله برای گرندپری لاس وگاس جریمه گرفت

کارلوس ساینز برای گرندپری لاس وگاس 10 پله جریمه شد و فراری مجبور شد تعداد زیادی از اجزای واحد قدرت را پس از اولین تمرین تغییر دهد

ساینز در مراحل اولیه جلسه اولین تمرین در پیست کاملاً جدید استریپ لاس وگاس ، با دریچه تخلیه که روی آسفالت نصب بود برخورد کرد و باعث آسیب به موتور، ذخیره انرژی ، کنترل الکترونیک و … شد.

فراری درخواستی را به مهمانداران ارسال کرد و خواستار «نقض مقررات ورزشی» شد تا اجازه تعویض واحد انرژی را بدون حریمه بدهد، اما این اجازه داده نشد.

پس از شنیدن سخنان نماینده تیم فراری، مدیر بخش تک سرنشینان FIA، و مشاهده شواهد ویدئویی و بررسی برگه اعلامیه تیم، هیئت مدیره تصمیم خود را توضیح داد.

در این سند آمده است: «مجریان تصمیم می‌گیرند که علی‌رغم اینکه خسارت ناشی از شرایط خارجی بسیار غیرعادی بوده است، ماده 2.1 مقررات ورزشی فرمول 1 همه مقامات از جمله مهمانداران را موظف می‌کند تا مقررات را همانطور که نوشته شده است، اعمال کنند.

بر این اساس، مجازات اجباری مندرج در ماده 28.3 مقررات ورزشی باید اعمال شود.

مهمانداران متذکر می‌شوند که اگر صلاحیت این کار را داشتند که تخفیف‌ دهند، این کار را می‌کردند، اما مقررات چنین اقدامی را مجاز نمی‌داند.

هنگامی که تمرین دوم آغاز شد، FIA به درستی تایید کرد که ساینز سومین واحد انرژی جدید را برای فصل انتخاب کرده است، که بیش از حد مجاز دو عدد بوده است که منجر به افت 10 پله‌ای برای گرندپری لاس وگاس شد.

کارلوس ساینز هر جایگاهی که در تعیین خط بدست آورد ، باید از ده پله پایین تر مسابقه را آغاز کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x