اخباراستون مارتینانگلیسمسابقات 2022

سباستین فتل فاش کرد که برای پیروزی شوماخر در مسابقه مقابل ورشتاپن در سیلورستون “فریاد می زد”

سباستین فتل از گرفتن امتیاز در سیلورستون در روز تولدش خوشحال بود – اما شاید از دیدن دوستش میک شوماخر که پس از نبرد اواخر مسابقه با مکس ورشتاپن، اولین امتیاز خود را در فرمول 1 به دست آورد، خوشحال تر شد.

سباستین فتل از تیم استون مارتین دوستی محکمی با شوماخر دارد و در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک مربی عمل کرده و راننده هاس را برای فصل تازه کارش در سال 2021 تمجید کرده است.

گرندپری بریتانیا شاهد صعود شوماخر به رتبه هشتم و به چالش کشیدن ورشتاپن – که به دلیل آسیب دیدگی-سرعت کمتری داشت – را در آخرین لحظات مسابقه، آغاز کرد و نبردی پر شور بین قهرمان حاکم و راننده‌ای که در آن زمان هنوز امتیازی به دست نیاورده بود، آغاز شد. معلوم شد که فتل به‌دقت مراقب آن ضایعات چرخ به چرخ بود.

فتل به برنامه پس از مسابقه تلویزیون F1 گفت: “من برای او بسیار خوشحال بودم . ” “من دیدم چه اتفاقی افتاد، و دیدم که او در حال رقابت است، و من در واقع در داخل ماشین فریاد می زدم، مانند: “برو میک، برو میک، برو او را پشتسر بزار!”.

بنابراین، من برای او بسیار خوشحالم. مدت زیادی است که او شایسته نتیجه است و گرفتن آن عالی است. فکر کردم شاید در پایان او را بگیرم، اما آنها خیلی سریع بودند. در واقع دیدن آنها برای رسیدن به آن هر بار در پیچ 15 بسیار سرگرم کننده بود، به نظر می رسید [آنها] در کنار هم بودند، همچنین به پیچ 6، پایین ولینگتون… آفرین.”

در حالی که ورشتاپن با شوماخر به مقام هفتم رسید، راننده هاس اولین امتیازات خود را در دوره F1 در P8 به دست آورد.

در مورد فتل، او از تولدش لذت برد و قبل از اینکه از رتبه هجدهم در گرندپری بتواند نهم شود.”فکر می‌کنم ریکاوری فوق‌العاده‌ای بود. بدیهی است که امتیاز گرفتن، برای ما بسیار مهم است؛ می‌دانید، کارخانه درست آن طرف جاده است، برای بسیاری از مردم، این آخر هفته، آخر هفته بزرگی برای ما است و حداقل ما موفق شدیم.

برخی از نکات هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما ریکاوری خوبی بود، من خوشحالم.”

قهرمان چهار دوره همچنین نظرات خود را در مورد تصادف با سرعت بالا در خط استارت که باعث شد با الکس آلبون از ویلیامز ارتباط برقرار کند، بیان کرد .”اولین شروع، با پرچم قرمز، بسیار آشفته بود. من یک فرار بسیار خوب انجام داده بودم و من را تقریباً در کنار الکس [آلبون] به شکاف انداختم. سپس من فشار آوردم و همه چیز به عنوان واکنشی به حادثه پیش رو پشتیبان شد. ترمز کردم اما نتوانستم از تماس با الکس اجتناب کنم. مهمترین چیز این است که همه افراد درگیر خوب هستند.”استون مارتین با 18 امتیاز، دو امتیاز کمتر از هاس، راهی اتریش می شود، آنها جایگاه ۹ را در مسابقات قهرمانی در اختیار دارند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x