اخباراستون مارتینمسابقات 2023

استون مارتین شبیه سازی های گمراه کننده را دلیل ارتقای ضعیف خود میداند

استون مارتین توسط ابزارهای شبیه سازی خود گمراه شد.

استون مارتین فاش کرد که چالش‌هایی که در پیست آستین آمریکا در رابطه با ارتقاهای خود با آن روبرو بود، نتیجه گمراه شدن توسط ابزارهای شبیه‌سازی آن بود.

این تیم شروع بسیار خوبی در فصل 2023 داشت و فرناندو آلونسو چندین بار روی سکو ایستاد. به نظر می رسید که استون مارتین رقیب اصلی ردبول باشد.

با گذشت فصل، تیم هایی مانند مرسدس، فراری و مک لارن با ارتقای عملکرد خود پیش رفتند در حالی که استون مارتین به دلیل عدم ارتقای مناسب شروع به عقب نشینی کرد. 

علی‌رغم چندین تلاش، «به‌روزرسانی» در پیست سیلوراستون در واقع عوارض جانبی مخربی داشت که باعث شد تعادل کلی خودروی استون مارتین به طور کامل از دست برود.

مدیر فنی دن فالوز قبل از مسابقه جایزه بزرگ ایالات متحده فاش کرد که تیم به علت اصلی مشکل پی برده است. وی به رسانه ها گفت:

ما می‌توانیم ببینیم که از نظر برهم زدن تعادل خودرو کجا اشتباه کرده‌ایم.

“ما فهمیده ایم که چرا این به عملکرد کلی ما لطمه می زند. اکنون، این مسئله این است که مطمئن شویم اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم: مطمئناً این یک سال یادگیری بوده است.”

از طریق آخرین دسته ارتقاء خود در این فصل، تیم مشتاقانه منتظر رسیدگی به مشکلات بود، اما آخر هفته جایزه بزرگ ایالات متحده برنامه های دیگری برای استون مارتین داشت که یکی از آنها مشکلات ترمز بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x