اخبارمسابقات 2023مکلارن

مک لارن شریک جدید خود را قبل از گرندپری استرالیا معرفی کرد

تیم فرمول یک مک لارن شریک جدیدی را برای فصل 2023 معرفی کرده است.

مک لارن شریک جدیدی را برای فصل 2023 پیش از گرندپری استرالیا در آخر این هفته معرفی کرده است.

تیم بریتانیایی با استفاده از رسانه های اجتماعی، همکاری جدید خود را با Workday تایید کردند. آنها نوشتند:

“ما هیجان زده هستیم که همکاری چند ساله ای را با  @Workday ، ارائه دهنده پیشرو برنامه های ابری سازمانی برای امور مالی و منابع انسانی، به عنوان شریک رسمی تیم فرمول یک مک لارن از سال 2023 اعلام کنیم. بیایید شروع کنیم!”

Workday یک شرکت نرم افزاری آمریکایی برای منابع انسانی، برنامه ریزی مالی و تجزیه و تحلیل است. این شرکت در حال حاضر شریک رسمی فرمول یک است و قراردادی چند ساله را در سال 2021 امضا می کند و اکنون به نیروهای مک لارن نیز می پیوندد.

مک لارن هنوز یک بیانیه مطبوعاتی رسمی در مورد این شراکت منتشر نکرده است، با این حال، انتظار می‌رود که لوگوی Workday بر روی خودروهای لاندو نوریس و اسکار پیاستری MCL60 و لباس‌های مسابقه ظاهر شود.

این تیم به دنبال تغییر اوضاع برای گرندپری استرالیا در آخر این هفته خواهد بود، به خصوص که مسابقه خانگی اسکار پیاستری تازه کار است. مک لارن شروعی کمتر از ایده آل برای فصل 2023 داشته است و پیاستری مجبور به بازنشستگی از گرندپری بحرین شد

عربستان سعودی نیز برای تیم دردسرساز بود زیرا هر دو خودرو در اوایل مسابقه آسیب دیدند و پیاستری و نوریس به ترتیب در رده های پانزدهم و هفدهم قرار گرفتند. 

آخر هفته مسابقه جایزه بزرگ استرالیا از جمعه 31 مارس آغاز خواهد شد. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x