اخبارفراریمجارستانمسابقات 2022

بینوتو می‌گوید فراری باید «ورق را برگرداند» و در فرمول یک مجارستان پس از شکست در فرمول یک فرانسه، 1-2 را بدست آورد.

ماتیا بینوتو، مدیر تیم فراری، پس از سقوط چارلز لکلرک و خارج شدنش از مسابقه و پنجم شدن کارلوس ساینز در فرمول یک فرانسه، از تیمش خواست تا در فرمول یک مجارستان در همین آخر هفته، با نتیجه یک و دو به پایان برسانند.

لکلرک راننده فراری جایگاه اول تعیین خط فرمول یک فرانسه را در روز شنبه گرفت و در مسابقه تا دور 18 پیش رفت، تا زمانی که در پیچ 11 چرخید و تصادف کرد. هم تیمی ساینز، که به لکلرک کمک کرد تا پول پوزیشن را به دست بیاورد ، با تعویض قطعات موتور در رده 19 قرار گرفت و تا جایگاه بالاتر رفت – قبل از اینکه به پیت کشیده شد تا جریمه ۵ ثانیه‌ای خروج ناایمن از پیت‌لین را انجام دهد و مجموعه جدیدی از لاستیک های مدیوم ​​را برای بازیابی به جایگاه پنجم رسید.

نتیجه باعث شد که فراری 11 امتیازدر مقابل ۳۷ امتیاز ردبول و 33 امتیاز مرسدس بدست آورد – اسکودریا اکنون مشتاق بازگشت در مجارستان است.

“اگر قبل از این مسابقه از من می پرسیدید که فاصله با ردبول یا مکس چقدر است، نمی توانم به شما پاسخ دهم زیرا به دنبال آن نیستم. چیزی که ما روی آن تمرکز کرده ایم این است که در هر مسابقه شرکت کنیم و حداکثر نتایج را از آن بگیریم. بینوتو گفت و اینجا در پل ریکارد اتفاق نیفتاد.همیشه چیزی برای بهبود و یادگیری وجود دارد و این رویکرد ماست. این مرحله به مرحله است.

ما در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم. امروز یک بار دیگر به رانندگان خود ثابت کردیم که ماشینی سریع و رقابتی داریم. من فکر می کنم ما فقط به مجارستان نگاه می کنیم، باید ورق را ورق بزنیم و به مجارستان نگاه کنیم و یک-دو را در آنجا انجام دهیم، بنابراین ما به سادگی روی نتیجه بعدی تمرکز می‌کنیم.

“ماشین ما عالی است، با مدیریت لاستیک ملایم است، رانندگان نیز کارشان را به درستی انجام می دهند، و من فکر می کنم که ما از مجارستان با اطمینان کامل به بسته خود، ظرفیت رانندگان و سرعت خود بیرون می آییم.” رئیس فراری«بنابراین… در مدت یک هفته، ما مجارستان را داریم، تنها هفت روز، برای ما مهم است که ورق را برگردانیم، به آینده نگاه کنیم.

مجارستان دوباره بسیار داغ خواهد بود و دوباره در مورد مدیریت تایر، تخریب تایر و داغ شدن بیش از حد لاستیک ها خواهد بود ،بنابراین من می گویم دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید لبخند بزنیم و مثبت باشیم، زیرا هدف ما در مجارستان نباید برد باشد، بلکه باید یک و دو باشد.

در مورد لکلرک، که مسئولیت تصادف خود را بر عهده گرفت ، بینوتو گفت که این یک “اشتباه واقعی” بود که باعث شد راننده موناکویی به بیرون سقوط کند و انکار کرد که گیر کردن دریچه گاز مشکل است .

رئیس فراری ادامه داد: “نه، اولاً هیچ مشکلی با خود دریچه گاز وجود نداشت، هیچ ربطی به اتریش نداشت.” “آنچه رخ داد یک اشتباه واقعی چارلز لکلرک است،

چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد، و من فکر می‌کنم این اشتباهات او را به عنوان یک راننده و یک راننده فوق‌العاده نشان نمی‌دهند. اما این یک اشتباه واقعی بود…

چیزی که در رادیو شنیدید درباره زمانی بود که او با دنده معکوس سعی می کرد از موانع خارج شود، یک استراتژی بدون پرداختن به همه جزئیات وجود دارد، این که او به نوعی روی گاز بود، گشتاور کافی را از طریق گاز احساس نکرد. موتور، اما [ایرادی] نداشت.و من تقریباً مطمئن هستم که او یاد خواهد گرفت. ما همیشه دیده‌ایم که چارلز نسبت به اشتباهاتش بسیار قوی و خوب واکنش نشان می‌دهد. و من کاملاً مطمئن هستم که قوی تر و گرسنه تر به مجارستان بازخواهد گشت.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x